Uzyskaj dostęp do Rejestru Dowodów Osobistych
Informacje:
Prowadzisz działalność gospodarczą i chcesz w związku z tym sprawdzić dane w Rejestrze Dowodów Osobistych? Możesz złożyć wniosek o dostęp do Rejestru Dowodów Osobistych (RDO) w trybie ograniczonej teletransmisji danych.
Udostępnienie danych w trybie ograniczonej transmisji oznacza, że możesz sprawdzić tylko określone dane:
- imię (imiona);
- nazwisko;
- numer PESEL;
- serię i numer dowodu osobistego;
- datę wydania dowodu osobistego;
- termin ważności dowodu osobistego.
Aby złożyć wniosek przez internet, potrzebujesz profilu zaufanego albo certyfikatu kwalifikowanego. Pozwalają one potwierdzić twoją tożsamość, jako reprezentanta wnioskodawcy albo jego pełnomocnika.
-
Rozwiń tekst
Kto może uzyskać
- podmioty prywatne (np. spółki), które udokumentują faktyczną potrzebę dysponowania tymi danymi, która:
- wynika ze specyfiki prowadzonej przez nich działalności (a nie z przepisu prawa) i
- wymaga bieżącego sprawdzania poprawności danych dotyczących dowodów osobistych klientów (dłużników).
- podmioty prywatne (np. spółki), które udokumentują faktyczną potrzebę dysponowania tymi danymi, która:
-
Rozwiń tekst
Kiedy możesz uzyskać
Możesz uzyskać dostęp do Rejestru Dowodów Osobistych w trybie ograniczonej teletransmisji danych, jeżeli:
- udokumentujesz faktyczną potrzebę dysponowania tymi danymi, która:
- wynika ze specyfiki prowadzonej przez ciebie działalności (a nie z przepisu prawa)
- wymaga bieżącego sprawdzania poprawności danych nt. dowodów osobistych klientów,
- masz urządzenie lub system teleinformatyczny, przeznaczony do komunikowania się z Rejestrem Dowodów Osobistych, który umożliwia:
- identyfikację osoby uzyskującej dane z tego rejestru,
- określenie zakresu danych,
- potwierdzenie daty ich uzyskania.
- udokumentujesz faktyczną potrzebę dysponowania tymi danymi, która:
-
Rozwiń tekst
Co musisz przygotować
- dane do logowania profilem zaufanym lub certyfikat kwalifikowany,
- dane podmiotu wnioskującego: nazwę i adres,
- dokument, który uzasadnia potrzebę weryfikacji danych przez twój podmiot, na przykład:
- odpis z Krajowego Rejestru Sądowego,
- odpis statutu,
- decyzja albo zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej itp.,
- dokument, który potwierdza uprawnienie do reprezentacji podmiotu, na przykład:
- odpis z Krajowego Rejestru Sądowego,
- akt powołania na stanowisko,
- statut itp.,
- pełnomocnictwo i potwierdzenie opłaty skarbowej ‒ jeśli załatwiasz sprawę przez pełnomocnika,
- dokumentację techniczno-organizacyjną, która potwierdza spełnienie wymogów w zakresie ochrony danych osobowych ,
- dokumenty, które potwierdzają, że masz urządzenie lub system teleinformatyczny, przeznaczony do komunikowania się z Rejestrem Dowodów Osobistych, który umożliwia:
- identyfikację osoby uzyskującej dane z tego rejestru,
- określenie zakresu danych,
- potwierdzenie daty ich uzyskania.
-
Rozwiń tekst
Co musisz zrobić
- Przygotuj potrzebne dane i dokumenty. Szczegóły znajdziesz w sekcji Co musisz przygotować.
- Kliknij przycisk Złóż wniosek. Przeniesiesz się na stronę login.gov.pl.
- Wybierz sposób logowania.
- Wypełnij wniosek.
- Podpisz go podpisem zaufanym lub kwalifikowanym.
- Jeżeli do złożenia wniosku potrzebny jest podpis więcej niż jednego reprezentanta, to skorzystaj z wielopodpisu. Sprawdź, jak skorzystać z wielopodpisu (plik .doc, 573 kB).
- Wyślij formularz. Wyświetli się komunikat, że został wysłany. Potwierdzenie dostaniesz na skrzynkę ePUAP.
- Osoba, która jest uprawniona do kontaktu w sprawach technicznych, dostanie wiadomość e-mail z dokumentacją techniczną niezbędną do integracji z Rejestrem Dowodów Osobistych.
-
Rozwiń tekst
Gdzie składasz wniosek
Do Ministra Cyfryzacji. Aktualnie wnioski te rozpatruje Centralny Ośrodek Informatyki, Oddział w Katowicach:
- adres korespondencyjny: Al. Korfantego 2, 40-004 Katowice,
- ePUAP: /coi/SkrytkaESP,
- numer telefonu: 32 750 65 23,
- adres e-mail: katowice@coi.gov.pl.
-
Rozwiń tekst
Ile zapłacisz
Złożenie wniosku jest bezpłatne.
Po uzyskaniu zgody Ministra Cyfryzacji na udostępnienie danych i integracji z RDO, opłata za weryfikację jednego dowodu osobistego wynosi 0,30 zł. Opłata ta pobierana jest z dołu.
Opłata skarbowa za pełnomocnictwo wynosi 17 zł i należy ją wpłacić na rachunek bankowy Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy Centrum Obsługi Podatnika numer: 21 1030 1508 0000 0005 5000 0070.
-
Rozwiń tekst
Ile będziesz czekać
Decyzję otrzymasz w ciągu dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku ‒ jeśli jest on kompletny.
Jeśli musisz uzupełnić dokumentację lub przeprowadzić dodatkowe uzgodnienia, czas ten może się wydłużyć.
-
Rozwiń tekst
Kiedy możesz skorzystać z dostępu
Z dostępu do RDO w trybie ograniczonej teletransmisji danych możesz korzystać po otrzymaniu zgody Ministra Cyfryzacji oraz odpowiedniego certyfikatu ‒ po złożeniu wniosku B.
-
Rozwiń tekst
Podstawa prawna
- Art. 68 i 72 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2021 r., poz. 816, ze zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735, ze zm.)
- Art. 32 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L z 2016 r. nr 119/1 ze zm.)
- Wyciąg z Polityki bezpieczeństwa informacji przetwarzanych na stacjach roboczych SRP
Prowadzisz działalność gospodarczą i chcesz w związku z tym sprawdzić dane w Rejestrze Dowodów Osobistych? Możesz złożyć wniosek o dostęp do Rejestru Dowodów Osobistych (RDO) w trybie ograniczonej teletransmisji danych.
Udostępnienie danych w trybie ograniczonej transmisji oznacza, że możesz sprawdzić tylko określone dane:
- imię (imiona);
- nazwisko;
- numer PESEL;
- serię i numer dowodu osobistego;
- datę wydania dowodu osobistego;
- termin ważności dowodu osobistego.
-
Rozwiń tekst
Kto może uzyskać
- podmioty prywatne (np. spółki), które udokumentują faktyczną potrzebę dysponowania tymi danymi, która:
- wynika ze specyfiki prowadzonej przez nich działalności (a nie z przepisu prawa) i
- wymaga bieżącego sprawdzania poprawności danych dotyczących dowodów osobistych klientów (dłużników).
- podmioty prywatne (np. spółki), które udokumentują faktyczną potrzebę dysponowania tymi danymi, która:
-
Rozwiń tekst
Kiedy możesz uzyskać
Możesz uzyskać dostęp do Rejestru Dowodów Osobistych w trybie ograniczonej teletransmisji danych, jeżeli:
- udokumentujesz faktyczną potrzebę dysponowania tymi danymi, która:
- wynika ze specyfiki prowadzonej przez ciebie działalności (a nie z przepisu prawa)
- wymaga bieżącego sprawdzania poprawności danych nt. dowodów osobistych klientów,
- masz urządzenie lub system teleinformatyczny, przeznaczony do komunikowania się z Rejestrem Dowodów Osobistych, który umożliwia:
- identyfikację osoby uzyskującej dane z tego rejestru,
- określenie zakresu danych,
- potwierdzenie daty ich uzyskania.
- udokumentujesz faktyczną potrzebę dysponowania tymi danymi, która:
-
Rozwiń tekst
Co musisz przygotować
- wniosek o udostępnienie danych za pomocą urządzeń teletransmisji w drodze weryfikacji (plik .pdf, 1 217 kB, pobierz i wypełnij). Nie zapomnij podpisać wniosku;
- dane podmiotu wnioskującego: nazwa i adres;
- dokument, który potwierdza interes faktyczny w uzyskaniu danych ‒ uzasadnia potrzebę weryfikacji danych przez twój podmiot, na przykład:
- odpis z Krajowego Rejestru Sądowego,
- odpis statutu,
- decyzja albo zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej itp.,
- dokument, który potwierdza uprawnienie do reprezentacji podmiotu, na przykład:
- odpis z Krajowego Rejestru Sądowego,
- akt powołania na stanowisko,
- statut itp.,
- pełnomocnictwo wraz z potwierdzeniem opłaty skarbowej ‒ jeśli załatwiasz sprawę przez pełnomocnika,
- dokumentację techniczno-organizacyjną, która potwierdza spełnienie wymogów w zakresie ochrony danych osobowych,
- dokumenty, które potwierdzają, że masz urządzenie lub system teleinformatyczny, przeznaczony do komunikowania się z RDO, który umożliwia:
- identyfikację osoby uzyskującej dane z tego rejestru,
- określenie zakresu danych,
- potwierdzenie daty ich uzyskania.
-
Rozwiń tekst
Co musisz zrobić
- Przygotuj potrzebne dane i dokumenty. Szczegóły znajdziesz w sekcji Co musisz przygotować.
- Wypełnij i wydrukuj wniosek.
- Podpisz go.
- Prześlij dokumenty listownie do urzędu. Szczegóły znajdziesz w sekcji Gdzie składasz wniosek.
- Gdy wniosek trafi do urzędu, możesz uzyskać dokumentację techniczną niezbędną do integracji z rejestrem PESEL. W tym celu skontaktuj się z Zespołem Operacji w Centralnym Ośrodku Informatyki w Katowicach, al. Korfantego 2, 40-004 Katowice, adres skrytki na ePUAP: /COI/SkrytkaESP.
- Czekaj na informację o zgodzie na dostęp Rejestru Dowodów Osobistych. Szczegóły znajdziesz w sekcji Ile będziesz czekać.
-
Rozwiń tekst
Gdzie składasz dokumenty
Do Ministra Cyfryzacji. Aktualnie wnioski te rozpatruje Centralny Ośrodek Informatyki, Oddział w Katowicach:
- adres korespondencyjny: Al. Korfantego 2, 40-004 Katowice,
- ePUAP: /coi/SkrytkaESP,
- numer telefonu: 32 750 65 23,
- adres e-mail: katowice@coi.gov.pl.
-
Rozwiń tekst
Ile zapłacisz
Złożenie wniosku jest bezpłatne.
Po uzyskaniu zgody Ministra Cyfryzacji na udostępnienie danych i integracji z RDO, opłata za weryfikację jednego dowodu osobistego wynosi 0,30 zł. Opłata ta pobierana jest z dołu.
Opłata skarbowa za pełnomocnictwo wynosi 17 zł i należy ją wpłacić na rachunek bankowy Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy Centrum Obsługi Podatnika numer: 21 1030 1508 0000 0005 5000 0070.
-
Rozwiń tekst
Ile będziesz czekać
Decyzję otrzymasz w ciągu dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku ‒ jeśli jest on kompletny.
Jeśli musisz uzupełnić dokumentację lub przeprowadzić dodatkowe uzgodnienia, czas ten może się wydłużyć.
-
Rozwiń tekst
Kiedy możesz skorzystać z dostępu
Z dostępu do RDO w trybie ograniczonej teletransmisji danych możesz korzystać po otrzymaniu zgody Ministra Cyfryzacji oraz odpowiedniego certyfikatu ‒ po złożeniu wniosku B.
-
Rozwiń tekst
Podstawa prawna
- Art. 68 i 72 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2021 r., poz. 816, ze zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735, ze zm.)
- Art. 32 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L z 2016 r. nr 119/1 ze zm.)
- Wyciąg z Polityki bezpieczeństwa informacji przetwarzanych na stacjach roboczych SRP
Ostatnia aktualizacja: 31.05.2023 11:48
Instytucja odpowiedzialna za usługę: Ministerstwo Cyfryzacji
Informacje:
Reprezentujesz podmiot wykonujący zadania publiczne i chcesz w związku z tym sprawdzić dane w Rejestrze Dowodów Osobistych? Możesz złożyć wniosek o dostęp do Rejestru Dowodów Osobistych (RDO) w trybie ograniczonej teletransmisji danych.
Udostępnienie danych w trybie ograniczonej transmisji oznacza, że możesz sprawdzić tylko określone dane:
- imię (imiona);
- nazwisko;
- numer PESEL;
- serię i numer dowodu osobistego;
- datę wydania dowodu osobistego;
- termin ważności dowodu osobistego.
Aby złożyć wniosek przez Internet, potrzebujesz profilu zaufanego albo certyfikatu kwalifikowanego. Pozwalają one potwierdzić twoją tożsamość jako reprezentanta wnioskodawcy albo jego pełnomocnika.
-
Rozwiń tekst
Kto może uzyskać
- organy prokuratury,
- organy Policji,
- Komendant Główny Straży Granicznej,
- Komendant Straży Marszałkowskiej,
- Komendant Służby Ochrony Państwa,
- Inspektor Nadzoru Wewnętrznego,
- Szef Służby Wywiadu Wojskowego,
- Szef Służby Kontrwywiadu Wojskowego;
- organ Krajowej Administracji Skarbowej,
- Komendant Główny Żandarmerii Wojskowej,
- Szef Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego,
- Szef Agencji Wywiadu,
- Szef Centralnego Biura Antykorupcyjnego,
- Szef Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych,
- minister właściwy do spraw finansów publicznych,
- Minister Sprawiedliwości,
- sąd,
- organ informacji finansowej,
- inspektor Inspekcji Transportu Drogowego oraz strażnikiem gminnym (miejskim).
-
Rozwiń tekst
Kiedy możesz uzyskać
Jeśli reprezentujesz jeden z podmiotów wymienionych w sekcji Kto może uzyskać i:
- dane z RDO są niezbędne do realizacji zadań ustawowych twojego podmiotu,
- twój podmiot ma urządzenie lub system teleinformatyczny, przeznaczony do komunikowania się z Rejestrem Dowodów Osobistych, który umożliwia:
- identyfikację osoby uzyskującej dane z tego rejestru,
- określenie zakresu danych,
- potwierdzenie daty ich uzyskania.
-
Rozwiń tekst
Co musisz przygotować
- dane do logowania profilem zaufanym lub certyfikat kwalifikowany,
- dane podmiotu wnioskującego: nazwa podmotu i adres,
- dokument, który potwierdza uprawnienie do reprezentacji podmiotu,
- pełnomocnictwo wraz z potwierdzeniem opłaty skarbowej ‒ jeśli załatwiasz sprawę przez pełnomocnika,
- dokumentację techniczno-organizacyjną, która potwierdza spełnienie wymogów w zakresie ochrony danych osobowych,
- dokumenty, które potwierdzają, że masz urządzenie lub system teleinformatyczny, przeznaczony do komunikowania się z Rejestru Dowodów Osobistych, który umożliwia:
- identyfikację osoby uzyskującej dane z tego rejestru,
- określenie zakresu danych,
- potwierdzenie daty ich uzyskania.
-
Rozwiń tekst
Co musisz zrobić
- Przygotuj potrzebne dane i dokumenty. Szczegóły znajdziesz w sekcji Co musisz przygotować.
- Kliknij przycisk Złóż wniosek. Przeniesiesz się na stronę login.gov.pl.
- Wybierz sposób logowania.
- Wypełnij wniosek.
- Podpisz go podpisem zaufanym lub kwalifikowanym.
- Jeżeli do złożenia wniosku potrzebny jest podpis więcej niż jednego reprezentanta, to skorzystaj z wielopodpisu. Sprawdź, jak skorzystać z wielopodpisu (plik .doc, 573 kB).
- Wyślij formularz. Wyświetli się komunikat, że został wysłany. Potwierdzenie wysłania wniosku dostaniesz na skrzynkę ePUAP.
- Osoba, która jest uprawniona do kontaktu w sprawach technicznych, dostanie wiadomość e-mail z dokumentacją techniczną niezbędną do integracji z Rejestrem Dowodów Osobistych.
-
Rozwiń tekst
Gdzie składasz wniosek
Do Ministra Cyfryzacji. Aktualnie wnioski te rozpatruje Centralny Ośrodek Informatyki Oddział w Katowicach, Al. Korfantego 2, 40-004 Katowice, ePUAP: /coi/SkrytkaESP
-
Rozwiń tekst
Ile zapłacisz
Złożenie wniosku jest bezpłatne.
-
Rozwiń tekst
Ile będziesz czekać
Decyzję otrzymasz w ciągu dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku ‒ jeśli jest on kompletny.
Jeśli musisz uzupełnić dokumentację lub przeprowadzić dodatkowe uzgodnienia, czas ten może się wydłużyć.
-
Rozwiń tekst
Kiedy możesz korzystać z dostępu
Z dostępu do Rejestru Dowodów Osobistych można korzystać po otrzymaniu zgody Ministra Cyfryzacji oraz odpowiedniego certyfikatu dla systemu zewnętrznego ‒ po złożeniu wniosku B.
Sprawdź, jak złożyć wniosek B i uzyskać certyfikat dostępowy.
-
Rozwiń tekst
Podstawa prawna
- Art. 68 i 72 oraz art. 66 ust. 3 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2021 r., poz. 816, ze zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735, ze zm.)
- Art. 32 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L z 2016 r. nr 119/1 ze zm.)
- Wyciąg z Polityki bezpieczeństwa informacji przetwarzanych na stacjach roboczych SRP
Reprezentujesz podmiot wykonujący zadania publiczne i chcesz w związku z tym sprawdzić dane w Rejestrze Dowodów Osobistych? Możesz złożyć wniosek o dostęp do Rejestru Dowodów Osobistych (RDO) w trybie ograniczonej teletransmisji danych.
Udostępnienie danych w trybie ograniczonej transmisji oznacza, że możesz sprawdzić tylko określone dane:
- imię (imiona);
- nazwisko;
- numer PESEL;
- serię i numer dowodu osobistego;
- datę wydania dowodu osobistego;
- termin ważności dowodu osobistego.
-
Rozwiń tekst
Kto może uzyskać
- organy prokuratury,
- organy Policji,
- Komendant Główny Straży Granicznej,
- Komendant Straży Marszałkowskiej,
- Komendant Służby Ochrony Państwa,
- Inspektor Nadzoru Wewnętrznego,
- Szef Służby Wywiadu Wojskowego,
- Szef Służby Kontrwywiadu Wojskowego;
- organ Krajowej Administracji Skarbowej,
- Komendant Główny Żandarmerii Wojskowej,
- Szef Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego,
- Szef Agencji Wywiadu,
- Szef Centralnego Biura Antykorupcyjnego,
- Szef Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych,
- minister właściwy do spraw finansów publicznych,
- Minister Sprawiedliwości,
- sąd,
- organ informacji finansowej,
- inspektor Inspekcji Transportu Drogowego oraz strażnikiem gminnym (miejskim).
-
Rozwiń tekst
Kiedy możesz uzyskać
Jeśli reprezentujesz jeden z podmiotów wymienionych w sekcji Kto może uzyskać i:
- dane z RDO są niezbędne do realizacji zadań ustawowych twojego podmiotu,
- twój podmiot ma urządzenie lub system teleinformatyczny, przeznaczony do komunikowania się z Rejestrem Dowodów Osobistych, który umożliwia:
- identyfikację osoby uzyskującej dane z tego rejestru,
- określenie zakresu danych,
- potwierdzenie daty ich uzyskania.
-
Rozwiń tekst
Co musisz przygotować
- wniosek o udostępnienie danych za pomocą urządzeń teletransmisji w drodze weryfikacji (plik .pdf, 1 217 kB, pobierz i wypełnij). Nie zapomnij podpisać wniosku.
- dane podmiotu wnioskującego: nazwa i adres,
- dokument, który potwierdza uprawnienie do reprezentacji podmiotu, na przykład:
- odpis z Krajowego Rejestru Sądowego,
- akt powołania na stanowisko,
- statut itp.,
- pełnomocnictwo wraz z potwierdzeniem opłaty skarbowej ‒ jeśli załatwiasz sprawę przez pełnomocnika,
- dokumentację techniczno-organizacyjną, która potwierdza spełnienie wymogów w zakresie ochrony danych osobowych,
- dokumenty, które potwierdzają, że masz urządzenie lub system teleinformatyczny, przeznaczony do komunikowania się z rejestrem PESEL, który umożliwia:
- identyfikację osoby uzyskującej dane z tego rejestru,
- określenie zakresu danych,
- potwierdzenie daty ich uzyskania.
-
Rozwiń tekst
Co musisz zrobić
- Przygotuj potrzebne dane i dokumenty. Szczegóły znajdziesz w sekcji Co musisz przygotować.
- Wypełnij i wydrukuj wniosek.
- Podpisz go.
- Prześlij dokumenty do urzędu. Szczegóły znajdziesz w sekcji: Gdzie składasz wniosek.
- Gdy wniosek wpłynie do urzędu, możesz uzyskać dokumentację techniczną niezbędną do integracji z rejestrem PESEL. W tym celu skontaktuj się z Zespołem Operacji w Centralnym Ośrodku Informatyki w Katowicach, al. Korfantego 2, 40-004 Katowice
- Czekaj na informację o zgodzie na dostęp do Rejestru Dowodów Osobistych. Szczegóły znajdziesz w sekcji: Ile będziesz czekać.
-
Rozwiń tekst
Gdzie składasz wniosek
Do Ministra Cyfryzacji. Aktualnie wnioski te rozpatruje Centralny Ośrodek Informatyki, Oddział w Katowicach:
- adres korespondencyjny: Al. Korfantego 2, 40-004 Katowice,
- ePUAP: /coi/SkrytkaESP,
- numer telefonu: 32 750 65 23,
- adres e-mail: katowice@coi.gov.pl.
-
Rozwiń tekst
Ile zapłacisz
Złożenie wniosku jest bezpłatne.
Po uzyskaniu zgody Ministra Cyfryzacji na udostępnienie danych i integracji z RDO, opłata za weryfikację jednego dowodu osobistego wynosi 0,30 zł. Opłata ta pobierana jest z dołu.
Opłata skarbowa za pełnomocnictwo wynosi 17 zł i należy ją wpłacić na rachunek bankowy Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy Centrum Obsługi Podatnika numer: 21 1030 1508 0000 0005 5000 0070.
-
Rozwiń tekst
Ile będziesz czekać
Decyzję otrzymasz w ciągu dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku ‒ jeśli jest on kompletny.
Jeśli musisz uzupełnić dokumentację lub przeprowadzić dodatkowe uzgodnienia, czas ten może się wydłużyć.
-
Rozwiń tekst
Kiedy możesz skorzystać z dostępu
Z dostępu do RDO w trybie ograniczonej teletransmisji danych możesz korzystać po otrzymaniu zgody Ministra Cyfryzacji oraz odpowiedniego certyfikatu ‒ po złożeniu wniosku B.
-
Rozwiń tekst
Podstawa prawna
- Art. 68 i 72 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2021 r., poz. 816, ze zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735, ze zm.)
- Art. 32 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L z 2016 r. nr 119/1 ze zm.)
- Wyciąg z Polityki bezpieczeństwa informacji przetwarzanych na stacjach roboczych SRP
Ostatnia aktualizacja: 31.05.2023 11:48
Instytucja odpowiedzialna za usługę: Ministerstwo Cyfryzacji