Zarejestruj firmę w programie dofinansowania do odbiornika cyfrowego DVB-T2
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, który prowadzi sprzedaż odbiorników cyfrowych (dekoderów i telewizorów), możesz zarejestrować się online w rządowym programie dofinansowania zakupu odbiornika cyfrowego DVB-T2/HEVC.
Sprawdź, jak to zrobić.
Nabór wniosków się zakończył.
Aby złożyć wniosek o rejestrację do programu przez internet, potrzebujesz profilu zaufanego, e-dowodu lub certyfikatu kwalifikowanego.
Sprawdź, jak założyć profil zaufany lub jak korzystać z e-dowodu.
Informacje:
-
Rozwiń tekst
Na czym to polega
Program dofinansowania powstał, aby obywatele mogli dostosować swój sprzęt odbiorczy do nowego standardu telewizji ‒ DVBT-2/HEVC. Przeczytaj więcej na temat zmiany standardu.
W ramach programu te osoby, które mają niedostosowany sprzęt i nie mają środków na zakup odbiornika cyfrowego w nowym standardzie, mogą otrzymać dofinansowanie.
Korzyści dla przedsiębiorców
Z dofinansowania będzie można skorzystać w sklepach tych przedsiębiorców, którzy zostaną zarejestrowani w programie.
Jeśli jesteś przedsiębiorcą i dołączysz do programu, zyskasz skuteczne narzędzie do wsparcia swojego biznesu. To także szansa na dodatkową promocję twojej oferty i przyciągniecie klientów.
Specjalnie utworzony do tego celu system umożliwi ci rozliczanie i przyjmowanie płatności w ramach programu. Aby założyć w nim konto, wystarczy się zarejestrować.
-
Rozwiń tekst
Kto może skorzystać
Do programu możesz przystąpić, jeśli jesteś przedsiębiorcą i:
- sprzedajesz odbiorniki cyfrowe, które spełniają wymagania techniczne i eksploatacyjne,
- jesteś czynnym podatnikiem VAT lub jesteś zwolniony z podatku VAT,
- masz siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).
-
Rozwiń tekst
Co musisz przygotować
Dane potrzebne do wypełnienia wniosku:
- pełną nazwę firmy zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) lub w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS),
- Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP),
- numer konta, który jest dostępny na białej liście podatników VAT (na ten numer będą przekazywane pieniądze za zrealizowane świadczenia),
- imię, nazwisko i PESEL osoby rejestrującej firmę,
- adres siedziby firmy lub stałego miejsca prowadzenia działalności,
- numer telefonu,
- adres e-mail,
- adres strony internetowej (opcjonalnie).
-
Rozwiń tekst
Co musisz zrobić
- Kliknij przycisk Złóż wniosek.
- Wypełnij wszystkie obowiązkowe pola we wniosku (szczegóły znajdziesz w sekcji Co musisz przygotować).
- Podpisz wniosek. Możesz podpisać wniosek na przykład za pomocą podpisu zaufanego.
- Kliknij Wyślij.
- Na podany przez ciebie we wniosku adres e-mail i skrzynkę Gov (ePUAP) otrzymasz dane do logowania na konto w systemie, który obsługuje świadczenie na zakup odbiornika cyfrowego. W wiadomości otrzymasz też instrukcję, jak postępować dalej.
-
Rozwiń tekst
Ile zapłacisz
Usługa jest bezpłatna.
-
Rozwiń tekst
Ile będziesz czekać
Rejestracja w programie nastąpi od razu po tym, jak złożysz wniosek.
-
Rozwiń tekst
Informacje dodatkowe
Jeśli potrzebujesz dodatkowych Informacji, zadzwoń na infolinię pod numer 42 253 54 30 lub napisz maila na adres cyfrowaTV@coi.gov.pl.
Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 18:00 oraz w soboty w godzinach 10:00 – 18:00.
-
Rozwiń tekst
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 24 lutego 2022 r. o wsparciu gospodarstw domowych w ponoszeniu kosztów związanych ze zmianą standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej
- Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
Ostatnia aktualizacja: 02.01.2023 08:34
Instytucja odpowiedzialna za usługę: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Instytucja odpowiedzialna za dokument: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów