W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zarejestruj firmę w programie dofinansowania do odbiornika cyfrowego DVB-T2

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, który prowadzi sprzedaż odbiorników cyfrowych (dekoderów i telewizorów), możesz zarejestrować się online w rządowym programie dofinansowania zakupu odbiornika cyfrowego DVB-T2/HEVC.
Sprawdź, jak to zrobić.

Aby złożyć wniosek o rejestrację do programu przez internet, potrzebujesz profilu zaufanego, e-dowodu lub certyfikatu kwalifikowanego.

Sprawdź, jak założyć profil zaufany lub jak korzystać z e-dowodu.

 

Informacje:

  • Program dofinansowania powstał, aby obywatele mogli dostosować swój sprzęt odbiorczy do nowego standardu telewizji ‒ DVBT-2/HEVC. Przeczytaj więcej na temat zmiany standardu.

    W ramach programu te osoby, które mają niedostosowany sprzęt i nie mają środków na zakup odbiornika cyfrowego w nowym standardzie, mogą otrzymać dofinansowanie.

    Korzyści dla przedsiębiorców

    Z dofinansowania będzie można skorzystać w sklepach tych przedsiębiorców, którzy zostaną zarejestrowani w programie.

    Jeśli jesteś przedsiębiorcą i dołączysz do programu, zyskasz skuteczne narzędzie do wsparcia swojego biznesu. To także szansa na dodatkową promocję twojej oferty i przyciągniecie klientów.

    Specjalnie utworzony do tego celu system umożliwi ci rozliczanie i przyjmowanie płatności w ramach programu. Aby założyć w nim konto, wystarczy się zarejestrować.

  • Do programu możesz przystąpić, jeśli jesteś przedsiębiorcą i:

    • sprzedajesz odbiorniki cyfrowe, które spełniają wymagania techniczne i eksploatacyjne,
    • jesteś czynnym podatnikiem VAT lub jesteś zwolniony z podatku VAT,
    • masz siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).
  • Dane potrzebne do wypełnienia wniosku:

    • pełną nazwę firmy zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) lub w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS),
    • Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP),
    • numer konta, który jest dostępny na białej liście podatników VAT (na ten numer będą przekazywane pieniądze za zrealizowane świadczenia),
    • imię, nazwisko i PESEL osoby rejestrującej firmę,
    • adres siedziby firmy lub stałego miejsca prowadzenia działalności,
    • numer telefonu,
    • adres e-mail,
    • adres strony internetowej (opcjonalnie).
    1. Kliknij przycisk Złóż wniosek.
    2. Wypełnij wszystkie obowiązkowe pola we wniosku (szczegóły znajdziesz w sekcji Co musisz przygotować).
    3. Podpisz wniosek. Możesz podpisać wniosek na przykład za pomocą podpisu zaufanego.
    4. Kliknij Wyślij.
    5. Na podany przez ciebie we wniosku adres e-mail i skrzynkę Gov (ePUAP) otrzymasz dane do logowania na konto w systemie, który obsługuje świadczenie na zakup odbiornika cyfrowego. W wiadomości otrzymasz też instrukcję, jak postępować dalej.
  • Usługa jest bezpłatna.

     

  • Rejestracja w programie nastąpi od razu po tym, jak złożysz wniosek.

  • Jeśli potrzebujesz dodatkowych Informacji, zadzwoń na infolinię pod numer 42 253 54 30 lub napisz maila na adres cyfrowaTV@coi.gov.pl.

    Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 18:00 oraz w soboty w godzinach 10:00 – 18:00. 

    • Ustawa z dnia 24 lutego 2022 r. o wsparciu gospodarstw domowych w ponoszeniu kosztów związanych ze zmianą standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej
    • Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług

Ostatnia aktualizacja: 02.01.2023 08:34

Instytucja odpowiedzialna za usługę: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Instytucja odpowiedzialna za dokument: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

{"register":{"columns":[]}}