W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Konserwacja systemów Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP), Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN)

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia: 0201-ILN.213.56.2025
  • Data rozpoczęcia: 25.03.2025
  • Data zakończenia: 04.04.2025 11:00
  • Jednostka publikująca:Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • Opis zamówienia:1. Nazwa zadania: Konserwacja systemów: Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP), Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) 2. Termin realizacji zamówienia: - termin rozpoczęcia realizacji umowy – od dnia zawarcia umowy, -termin zakończenia realizacji umowy – do 31.12.2025 r. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Wykonywanie usługi konserwacji systemów wraz z naprawą, usuwaniem awarii i innych uszkodzeń systemów: - Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP) - Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) oraz zintegrowanych z nimi systemów i instalacji, wraz z nadzorem nad prawidłowym działaniem tych instalacji w budynkach Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu, Urzędów Skarbowych i Dolnośląskiego Urzędu Celno-Skarbowego we Wrocławiu na terenie województwa dolnośląskiego. b) Usługa konserwacji systemów należy przeprowadzić w terminach: - System SSP oraz zintegrowanych z nimi systemów i instalacji: • Pierwszy termin do 31 sierpnia 2025 roku, • Drugi termin do 30 listopada 2025 roku, - System SSWiN oraz zintegrowanych z nimi systemów i instalacji: • Do 31 sierpnia 2025 roku w budynkach urzędów określonych w załączniku nr 1, który stanowi integralną cześć umowy c) Czynności związane z pomiarem szczelności jonizacyjnych czujników dymu Wykonywane raz w roku w trakcie przeprowadzania konserwacji systemów SSP 4. Sposób składania ofert: - ofertę, oświadczenia oraz dokumenty wystawione przez Wykonawcę – w formie skanu lub podpisane podpisem elektronicznym– należy złożyć pocztą elektroniczną na adres e-mail: lukasz.korzanowski@mf.gov.pl, - ofertę należy sporządzić na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia, - ofertę należy sporządzić w języku polskim, w postaci wydruku komputerowego, maszynopisu lub czytelnego pisma odręcznego, - oferta, oświadczenia oraz dokumenty wystawione przez Wykonawcę muszą być podpisane przez Wykonawcę albo osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Łukasz Korzanowski e-mail: lukasz.korzanowski@mf.gov.pl, tel.: 71/36-52-451.

Materiały

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
Zaproszenie​_do​_zlozenia​_oferty​_cenowej.pdf 0.16MB
Wzór umowy - konserwacja systemów alarmowych
Wzór​_umowy​_-​_konserwacja​_systemów​_alarmowych.pdf 0.37MB
Formularz ofertowy
FORMULARZ​_OFERTOWY.xlsx 0.08MB
Formularz ofertowy
FORMULARZ​_OFERTOWY.pdf 0.15MB
Oświadczenie wykonawcy
Oswiadczenie​_wykonawcy.pdf 0.18MB
Klauzula informacyjna
Klauzula​_informacyjna.pdf 0.17MB