Samodzielne stanowisko ds. komunikacji społecznej
mł.asp. Beata Gizowska
Do zakresu działań Samodzielnego stanowiska ds. komunikacji społecznej należy realizacja zadań związanych z organizowaniem i prowadzeniem działalności informacyjno – promocyjnej Komendy Miejskiej PSP w Kielcach.
- organizowanie i prowadzenie działalności informacyjnej w zakresie upowszechniania i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych w tym planowanie i organizowanie festynów, pokazów, pogadanek, szkoleń dla społeczeństwa ze szczególnym ukierunkowaniem na dzieci i młodzież;
- informowanie środków masowego przekazu o inicjatywach i przedsięwzięciach realizowanych przez komórki organizacyjne Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach;
- udzielanie informacji środkom masowego przekazu w zakresie zgłaszanych pytań, problemów i zagadnień z zakresu działania Państwowej Straży Pożarnej na terenie miasta Kielce i powiatu kieleckiego;
- udzielanie pomocy merytorycznej w przekazywaniu informacji środkom masowego przekazu przez komórki organizacyjne Państwowej Straży Pożarnej;
- udzielanie odpowiedzi na krytykę prasową skierowaną pod adresem Państwowej Straży Pożarnej;
- kształtowanie strategii i koncepcji działań informacyjnych na terenie powiatu kieleckiego, dotyczących przedsięwzięć podejmowanych przez Państwową Straż Pożarną i Ochotnicze Straże Pożarne w zakresie profilaktyki i kontaktów ze społeczeństwem;
- opiniowanie przedsięwzięć informacyjnych, publicystycznych i promocyjnych o zasięgu gminnym i powiatowym, których realizację planują jednostki Państwowej Straży Pożarnej na terenie miasta Kielce i powiatu kieleckiego;
- prowadzenie obsługi prasowo – informacyjnej wszelkich zdarzeń na polecenie Komendanta Miejskiego PSP w Kielcach;
- według potrzeb opracowanie i wydawanie biuletynu informacyjnego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach;
- koordynowanie działalności prasowo – informacyjnej dotyczącej bieżących zagrożeń i działań ratowniczych realizowanych na terenie miasta Kielce i powiatu kieleckiego;
- prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach;
- prowadzenie polityki informacyjnej KM PSP w serwisach społecznościowych - Facebook, Twitter;
- gromadzenie materiałów prasowych (wycinków, artykułów, materiałów filmowych, itp.) dotyczących działań jednostek ochrony przeciwpożarowej a zwłaszcza Komendy Miejskiej;
- prowadzenie kroniki Komendy Miejskiej PSP w Kielcach.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 28.01.2022 10:56 kpt. Marcin Pastuszka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- kpt. Marcin Pastuszka
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Samodzielne stanowisko ds. komunikacji społecznej | 2.0 | 05.08.2024 15:17 st. kpt. Marcin Pastuszka |
Samodzielne stanowisko ds. komunikacji społecznej | 1.0 | 28.01.2022 10:56 kpt. Marcin Pastuszka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP