W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Samodzielne stanowisko ds. komunikacji społecznej

mł.asp. Beata Gizowska

Do zakresu działań Samodzielnego stanowiska ds. komunikacji społecznej należy realizacja zadań związanych z organizowaniem  i prowadzeniem działalności informacyjno – promocyjnej Komendy Miejskiej PSP w Kielcach.

  1. organizowanie i prowadzenie działalności informacyjnej  w zakresie upowszechniania i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych w tym planowanie i organizowanie festynów, pokazów, pogadanek, szkoleń dla społeczeństwa ze szczególnym ukierunkowaniem na dzieci i młodzież;
  2. informowanie środków masowego przekazu o inicjatywach i przedsięwzięciach realizowanych przez komórki organizacyjne Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach;
  3. udzielanie informacji środkom masowego przekazu w zakresie zgłaszanych pytań, problemów i zagadnień z zakresu działania Państwowej Straży Pożarnej na terenie miasta Kielce i powiatu kieleckiego;
  4. udzielanie pomocy merytorycznej w przekazywaniu informacji środkom masowego przekazu przez komórki organizacyjne Państwowej Straży Pożarnej;
  5. udzielanie odpowiedzi na krytykę prasową skierowaną pod adresem Państwowej Straży Pożarnej;
  6. kształtowanie strategii i koncepcji działań informacyjnych na terenie powiatu kieleckiego, dotyczących przedsięwzięć podejmowanych przez Państwową Straż Pożarną i Ochotnicze Straże Pożarne w zakresie profilaktyki i kontaktów ze społeczeństwem;
  7. opiniowanie przedsięwzięć informacyjnych, publicystycznych  i promocyjnych o zasięgu gminnym i powiatowym, których realizację planują jednostki Państwowej Straży Pożarnej na terenie miasta Kielce i powiatu kieleckiego;
  8. prowadzenie obsługi prasowo – informacyjnej wszelkich zdarzeń na polecenie Komendanta Miejskiego PSP w Kielcach;
  9. według potrzeb opracowanie i wydawanie biuletynu informacyjnego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach;
  10. koordynowanie działalności prasowo – informacyjnej dotyczącej bieżących zagrożeń i działań ratowniczych realizowanych na terenie miasta Kielce i powiatu kieleckiego;
  11. prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach;
  12. prowadzenie polityki informacyjnej KM PSP w serwisach społecznościowych - Facebook, Twitter;
  13. gromadzenie materiałów prasowych (wycinków, artykułów, materiałów filmowych, itp.) dotyczących działań jednostek ochrony przeciwpożarowej a zwłaszcza Komendy Miejskiej;
  14. prowadzenie kroniki Komendy Miejskiej PSP w Kielcach.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.01.2022 10:56 kpt. Marcin Pastuszka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
kpt. Marcin Pastuszka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Samodzielne stanowisko ds. komunikacji społecznej 2.0 05.08.2024 15:17 st. kpt. Marcin Pastuszka
Samodzielne stanowisko ds. komunikacji społecznej 1.0 28.01.2022 10:56 kpt. Marcin Pastuszka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}