Wydział Kwatermistrzowsko-Techniczny
23.11.2020
Naczelnik Wydziału Kwatermistrzowsko – Technicznego
bryg. mgr inż. Artur KLOZE
Zastępca Naczelnika Wydziału
mł.kpt.mgr inż. Jacek KRUCZEK
tel. 47 831 49 40
Do zadań Wydziału Kwatermistrzowsko-Technicznego należy w szczególności:
- administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji Komendy Miejskiej, a także planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie;
- opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną, bądź wyposażenia osobistego;
- prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów Komendy Miejskiej;
- dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Komendy Miejskiej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych
( tekst jednolity Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze. zm.); - zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie miasta Nowego Sącza
i Powiatu Nowosądeckiego oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych; - prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej i magazynu głównego Komendy Miejskiej;
- prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej majątku;
- likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku;
- sporządzanie planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji Komendy Miejskiej;
- prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu Komendy Miejskiej, zawinionych przez kierowników jej komórek organizacyjnych, a także nadzór nad procedurami postępowań odszkodowawczych prowadzonych przez dowódców JRG
i kierowników komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej; - systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów i ustalenie z wydziałem operacyjno-szkoleniowym priorytetów w tym zakresie;
- pozyskiwanie środków ze źródeł zagranicznych i innych;
- ewidencja oraz nadzór i konserwacja sprzętu obrony cywilnej;
- inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego;
- prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych;
- obsługa transportowa komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej;
- prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi;
- nadzorowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne Komendy Miejskiej dokumentacji związanej z samochodami i sprzętem silnikowym,
a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych; - organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń i instalacji technicznych;
- wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupywanych samochodów i sprzętu silnikowego;
- nadzorowanie celowości i merytoryczności wykorzystywania dotacji dla jednostek OSP;
- nadzór i bieżące aktualizowanie danych w systemie SWD-ST na poziomie administratora dziedzinowego w zakresie spraw kwatermistrzowsko-technicznych.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 23.11.2020 20:42 st. bryg. Paweł Motyka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Organizacyjno-Kadrowy
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wydział Kwatermistrzowsko-Techniczny | 4.0 | 08.04.2022 14:50 st. bryg. Paweł Motyka |
Wydział Kwatermistrzowsko-Techniczny | 3.0 | 20.09.2021 13:34 st. bryg. Paweł Motyka |
Wydział Kwatermistrzowsko-Techniczny | 2.0 | 09.02.2021 07:50 st. bryg. Paweł Motyka |
Wydział Kwatermistrzowsko-Techniczny | 1.0 | 23.11.2020 20:42 st. bryg. Paweł Motyka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP