Tekst łatwy do czytania (ETR)
INFORMACJA O KOMENDZIE MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PIEKARACH ŚLĄSKICH
To jest budynek Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piekarach Śląskich, w skrócie Komenda.
Wejście do Komendy jest od ulicy Karola Miarki 14.
Szefem Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej jest Pan Komendant Tomasz Dziechciarz. Komendant kieruje pracą Komendy.
Komendant dba o to, żeby wszyscy strażacy wykonywali dobrze swoją służbę.
Panu Komendantowi pomaga Zastępca Komendanta i pracownicy oraz strażacy pracujący w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej i Sekcjach.
Czym zajmują się Komenda?
- dba o bezpieczeństwo pożarowe na terenie miasta,
- tworzy plany ratownicze oraz organizuje krajowy system ratowniczo-gaśniczy na terenie miasta,
- kontroluje uzgadnianie projektów budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
- szkoli strażaków oraz osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo pożarowe w zakładach pracy,
- prowadzi akcje edukacyjne oraz informacyjne z bezpieczeństwa pożarowego,
- wspiera różne inicjatywy społeczne z ochrony przeciwpożarowej.
Budynek Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej Piekarach Śląskich
Do budynku Komendy możesz wejść od ulicy Karola Miarki 14.
Na wejściu przywita Ciebie pracownik, który pomoże załatwić sprawę.
Kontakt z pracownikami Komendy
Aby załatwić sprawę w Komendzie:
• zadzwoń pod numer +48 47 851 72 20
• napisz wiadomość i wyślij ją na adres
e-mailowy: sekretariat@kmpsppiekary.pl
• napisz pismo i wyślij je na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Piekarach Śląskich, ul. Karola Miarki 14, 41-940 Piekary Śląskie
napisz pismo i wyślij je za pomocą platformy e-PUAP: skrytka ESP
ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma
Usług Administracji Publicznej.
Do tego sposobu musisz mieć Internet
i swoje konto w ePUAP.
Możesz też przyjść do Komendy i spotkać się
z pracownikiem w godzinach pracy Komendy.
Komenda jest otwarta w dni robocze
w godzinach od 7.30 do 15.30.
Zadzwoń najpierw pod numer +48 47 851 72 20, aby umówić wizytę.
Wszystkie informacje o Komendzie można znaleźć na stronach internetowych: https://www.gov.pl/web/kmpsp-piekary-slaskie