W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Podpisanie porozumień w sprawie montażu urządzeń systemu ostrzegania i alarmowania w Gminie Kępice

29.01.2025

SOiA

29 stycznia 2025 roku w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kępicach Komendant Miejski PSP w Słupsku
mł. bryg. Krzysztof Trocki w imieniu Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP st. bryg. Jacka Niewęgłowskiego podpisał porozumienie dotyczące współpracy w zakresie montażu, wykorzystywania oraz utrzymywania sprzętu wchodzącego w skład systemu ostrzegania i alarmowania jak również infrastruktury związanej z tym systemem.

Porozumienia zostały zawarte pomiędzy Gminą Kępice reprezentowaną Wiceburmistrza Kępic Macieja Chaberskiego, a jednostkami:

Ochotniczej Straży Pożarnej w Kępicach reprezentowaną przez Prezesa OSP dh Sławomira Ziemianowicza.

Ochotniczej Straży Pożarnej w Korzybiu reprezentowaną przez Prezesa OSP dh Jacka Miszczyka.

Ochotniczej Straży Pożarnej w Korzybiu reprezentowaną przez Prezesa OSP dh Krzysztofa Rosiaka.

 

Celem porozumień jest poprawa bezpieczeństwa mieszkańców gminy poprzez wdrożenie nowoczesnych systemów, które umożliwią szybkie i efektywne ostrzeganie przed zagrożeniami. Montaż systemów alarmowych, takich jak syreny i inne urządzenia do szybkiego przekazywania informacji, ma na celu zminimalizowanie ryzyka i zapewnienie mieszkańcom poczucia bezpieczeństwa w obliczu różnorodnych zagrożeń – zarówno naturalnych, jak i związanych z działalnością człowieka.

Podpisanie porozumień to ważny krok w budowaniu silniejszego i bardziej zintegrowanego systemu bezpieczeństwa na terenie powiatu słupskiego.

 

{"register":{"columns":[]}}