W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup Samochodu Specjalnego Lekkiego Rozpoznania Ratowniczego dla Komendy Miejskiej PSP w Słupsku

05.12.2024

Zdjęcie przedstawia Komendant Miejskiego oraz przedstawicieli firmy AUTO DIUG Sp. z o. o podpisujący umowę zakupu samochodu.

W dniu 5 grudnia 2024 roku Komendant Miejski PSP w Słupsku Pan mł. bryg. Krzysztof Trocki podpisał z firmą AUTO DIUG Sp. z o. o. reprezentowaną przez Panią Iwonę Diug umowę na realizację zadania publicznego pn. „Zakup Samochodu Specjalnego Lekkiego Rozpoznania Ratowniczego dla Komendy Miejskiej PSP w Słupsku”.
W ramach powyższej umowy firma dostarczy pojazd typu pick-up marki Isuzu D-Max wersja LSX 1.9 diesel 163KM. Ostateczny koszt dostawy pojazdu wyniesie 241 720,00 zł.
Zadanie zostanie sfinansowane ze środków pochodzących z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku w kwocie 120 000,00 zł oraz środków zgromadzonych na Wojewódzkim Funduszu Wsparcia PSP woj. pomorskiego pochodzących od darczyńców tj. Gmina Ustka 50 000 zł, Firma Przedsiębiorstwo Transportowo – Spedycyjno–Usługowe Iwona INDEKA”, Firma Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno–Handlowe GRAS Piotr Grabowski 11 720 zł, Firma Przetwórstwo Rybne "ŁOSOŚ” 10 000 zł, Firma „AUTO-HAK” 10 000 zł, Firma „Laminopol” 10 000 zł.
Zakupiony pojazd docelowo trafi na wyposażenie Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Nr 2 w Słupsku.

Materiały

Sprawozdanie z realizacji zadania dofinansowanego ze środków WFOŚiGW Gdańsk
Sprawozdanie​_z​_realizacji​_zadania​_dofinansowanego​_ze​_środków​_WFOŚiGW​_Gdańsk​_.pdf 0.19MB
{"register":{"columns":[]}}