W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dwadzieścia minut z programowaniem. Zabawa 10 – „Złap jajko”

Zdjęcie przedstawia mężczyznę, kobietę i dwóch chłopców, wszyscy trzymają po jednym kurzym jajku w każdej dłoni w taki sposób, że jajka przesłaniają im oczy. Przed nimi na stole widać więcej jajek (pomalowanych) oraz farby. U dołu znajduje się pasek logotypów: Europejskie Fundusze Polska Cyfrowa, Ministerstwo Cyfryzacji, NASK i Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.

Nasza kolejna aktywność – „Złap jajko” to idealna okazja, aby wykorzystać wytłoczki do jajek w ciekawy sposób. Coś z niczego – takie zabawy lubimy najbardziej 😊 Ale co to ma w ogóle wspólnego z programowaniem? Cierpliwości, wszystkiego się dowiecie! Dziś zajmiecie się tworzeniem ścieżek ruchu, czyli inaczej skryptów, budowanych najczęściej z symboli, na przykład strzałek.

Skrypt to fragment programu napisany w wybranym języku, na podstawie którego maszyny wykonują zaprogramowane czynności. Przekonajcie się sami, że ta zabawa wkręci zarówno dużych, jak i małych 😊

Czy gra przypadła Wam do gustu? Nie zapomnijcie jej przesłać dalej – rodzinie czy przyjaciołom. 

Materiały

Dwadzieścia minut z programowaniem. Zabawa 10 – „Złap jajko”
zabawa10​_złap​_jajko.pdf 0.34MB
{"register":{"columns":[]}}