W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dwadzieścia minut z programowaniem. Zabawa 12 – „Znajdź robaka”

Zdjęcie przedstawia kobietę i chłopca, układających karty z obrazkami na stole. U dołu znajduje się pasek logotypów: Europejskie Fundusze Polska Cyfrowa, Ministerstwo Cyfryzacji, NASK i Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.

Lubicie grać w memory? Ta zabawa rozwija pamięć, uczy koncentracji i spostrzegawczości. Tak się składa, że to też cechy każdego programisty! Nasza gra jest podobna do memory, ale… z resztą sami zobaczycie, co dla Was przygotowaliśmy 😊

Czy ta gra przypadła Wam do gustu? Nie zapomnijcie jej przesłać dalej – rodzinie czy przyjaciołom.

Materiały

Dwadzieścia minut z programowaniem. Zabawa 12 – „Znajdź robaka”
zabawa12​_znajdź​_robaka.pdf 0.50MB
{"register":{"columns":[]}}