W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dwadzieścia minut z programowaniem. Zabawa 6 – „Ułóż to, co ja”

Zdjęcie przedstawia dziecko, prawdopodobnie z ojcem (który ma na głowie kask budowlańca). Bawią się razem klockami. W tle widać półki w pokoju dziecięcym. U dołu znajduje się pasek logotypów: Europejskie Fundusze Polska Cyfrowa, Ministerstwo Cyfryzacji, NASK i Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.

Zdarzyło Wam się kiedyś samodzielnie składać meble według dołączonej instrukcji? Pamiętacie, jak ważne było dokładne odwzorowanie całej sekwencji? Podobnie jest w świecie maszyn i robotów – potrzebują one precyzyjnych poleceń, żeby działać tak, jak tego oczekujemy. Dzisiaj mamy dla Was zabawę, która świetnie ćwiczy precyzję i której często towarzyszy dużo śmiechu.

Przygotujcie taki sam zestaw klocków dla każdego uczestnika zabawy i do dzieła! 😊 Nie macie w domu kloców? Bez obaw, możecie je zastąpić kolorowymi karteczkami, kubeczkami lub innymi przedmiotami.

Czy ta gra przypadła Wam do gustu? Nie zapomnijcie przesłać jej dalej – rodzinie czy przyjaciołom. Do zobaczenia!

Materiały

Dwadzieścia minut z programowaniem. Zabawa 6 – „Ułóż to, co ja”
zabawa06​_ułóż​_to​_co​_ja.pdf 0.21MB
{"register":{"columns":[]}}