W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Klub Młodego Programisty online – są nas tysiące!

18.05.2020

Zainteresowanie Klubami Młodego Programisty online przerosło nasze najśmielsze oczekiwania o jakieś… kilka tysięcy! Cieszymy się z tego wyzwania i je podejmujemy. Zajęcia ruszają już w najbliższy wtorek i środę (19 i 20 maja). Będziemy je transmitowali po to, by każdy mógł dołączyć.

Na obrazku widać dzwie uśmiechnięte osoby przy stoliku z komputerem i robotem. Obok widać napis Klub Młodego Programisty Online, a po drugiej stronie napis: UWAGA! Uruchamiamy live streaming z warsztatów! U dołu znajduje się pasek logotypów: Europejskie Fundusze Polska Cyfrowa, Ministerstwo Cyfryzacji, NASK i Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.

W stacjonarnych zajęciach Klubu Młodego Programisty mogło wziąć udział maksymalnie 15 uczestników oraz ich opiekunów. Planując zajęcia online pomyśleliśmy o tym, żeby dać Wam trochę więcej przestrzeni… i przygotowaliśmy pokój na 1000 osób. Okazało się jednak, że i to za mało! I to o kilka razy. Dlatego będziemy je transmitować. Jesteście gotowi?

Tysiące zainteresowanych

W ciągu zaledwie doby od rozpoczęcia rejestracji osiągnęliśmy zakładany cel – 1000 uczestników dla jednej grupy wiekowej. Każdy następny dzień przynosił kolejne setki i tysiące zgłoszeń.

– Spodziewaliśmy się, że bezpłatne warsztaty programowania, do których może dołączyć każdy, kto ma dostęp do komputera i internetu, mogą cieszyć się dużym zainteresowaniem, ale nie spodziewaliśmy się aż tak dużego odzewu i to w tak krótkim czasie – mówi minister cyfryzacji Marek Zagórski. – Było to jednak miłe zaskoczenie i postanowiliśmy wyjść mu naprzeciw. Nie zamknęliśmy rejestracji. Przygotowaliśmy też alternatywne rozwiązanie. Tak, aby każdy zainteresowany mógł wziąć udział w zajęciach – dodaje.

Pokój webinarowy mieści maksymalnie 1000 osób. Jeśli nie uda Ci się do niego dołączyć, nie martw się. Twoja rejestracja pozwala dołączyć Ci do transmisji na naszym fanpage’u na Facebooku.

Nie musicie mieć konta w mediach społecznościowych, aby uczestniczyć w zajęciach – relacja z warsztatów będzie dostępna dla wszystkich. Wystarczy kliknąć w link, który otrzymaliście po zgłoszeniu na warsztaty. Jak zwykle – na zajęcia zapraszamy dzieci i rodziców

Programujmy razem

Nadal możecie do nas dołączyć. Jeśli chcecie wraz z dzieckiem wziąć udział w naszych warsztatach, wejdźcie na stronę www.klubmlodegoprogramisty.pl i wypełnijcie krótki formularz rejestracyjny. Na podany w zgłoszeniu adres e-mail otrzymacie link, dzięki któremu co tydzień o tej samej porze, przez 10 tygodni, będziecie poznawali tajniki programowania. A to wszystko za pomocą wirtualnych aplikacji i pod opieką wykwalifikowanych trenerów.

Startujemy

Zajęcia online ruszają już jutro i pojutrze – 19 i 20 maja. Cykle będą miały taki sam format, jak zajęcia stacjonarne – każdy uczestnik będzie mógł wziąć udział w 10 zajęciach:

  • Uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej zapraszamy od 19 maja (przez 10 tygodni) – w każdy wtorek, w godz. 17.30-18.30.
  • Natomiast starsze dzieci, z klas 4-6 – w każdą środę od 20 maja (przez 10 tygodni), w godz. 17.30-18.30.

Uwaga! Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz wziąć udziału w tym spotkaniu, pamiętaj, że nagrania z warsztatów możesz odtworzyć – w dogodnym dla Ciebie czasie – na naszym kanale YouTube i na profilu KMP na Facebooku.

Rejestracja: www.klubmlodegoprogramisty.pl

Chcesz wiedzieć więcej? Śledź nas w mediach społecznościowych i na  www.koduj.gov.pl

***

O projekcie

Projekt „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych” realizowany jest przez Ministerstwo Cyfryzacji we współpracy z Państwowym Instytutem Badawczym NASK. Kampanie mają na celu promowanie wykorzystywania technologii w codziennym życiu przez osoby w różnym wieku, przełamywanie barier z tym związanych oraz wzrost cyfrowych kompetencji społeczeństwa. Projekt obejmuje cztery obszary: jakość życia, e-usługi publiczne, bezpieczeństwo w sieci i programowanie.

{"register":{"columns":[]}}