W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Scenariusz 1, kl. 1-3

Na zdjęciu widzimy dwóch chłopców i jedną dziewczynkę, bawiących się tabletem. Na górze widoczne są logotypy: Fundusze Europejskiej. Polska Cyfrowa, Ministerstwo Cyfryzacji, NASK, Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

W podróż dookoła świata - lekcja 1

Czego się nauczycie

Wędrówka wokół Ziemi to popularny temat podejmowany zarówno przez autorów książek, twórców filmowych, czy osoby tworzące gry. W trakcie cyklu dziesięciu spotkań, podróż dookoła świata będzie stanowić tło opowieści o programowaniu. Uczestnicy zajęć “zaglądając” na każdy z kontynentów, poznają te miejsca z perspektywy programistycznej. Pierwszym krokiem będzie zebranie ekipy, czyli rozpoczęcie procesu budowania zespołu. Dodatkowym elementem będzie aktywność polegająca na spakowaniu ekwipunku poprzez rozwiązywanie zadań logicznych, sprzyjających poszukiwaniom strategii w rozwiązywaniu problemów.

Materiały

Scenariusz 1-3 -1
1-3-lekcja-1.pdf 2.18MB
{"register":{"columns":[]}}