W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Scenariusz 2, kl. 4-6

Dwójka dzieci patrzy na biurka - dziewczyna i chłopiec. Na górze zdjęcia ekspozycja logociągów: Fundusze EUropejskie, MC, NASK, UE.

Ekipa - lekcja 2

Czego się nauczycie

Drugi moduł jest kontynuacją przygotowania do kosmicznej wyprawy. Czas na kompletowanie zespołu. W trakcie zabaw na macie, uczniowie wspólnie oraz pracując w zespołach, ćwiczą między innymi orientację w przestrzeni planszy. Zbieranie ekipy podróżników jest pretekstem do ćwiczenia komend ruchu oraz pierwszego debugowania niepełnego kodu. Zadanie to jest jednocześnie okazją do rozpoczęcia rozmowy na temat cech charakteru oraz umiejętności przydatnych nie tylko w czasie podboju kosmosu, ale również wówczas, gdy pracujemy jako np. programiści. Jednym z ostatnich zadań tego modułu jest tworzenie kodu ruchu dla robota. Jednak zarówno skrypt, jak i sprawdzenie jego poprawności, będą przebiegały bez użycia technologii. Dopełnieniem tego modułu jest praca z tabletami w aplikacji ScratchJr.

Materiały

Scenariusz 4-6 - 2
scenariusz​_4-6​_-​_2.pdf 1.31MB
{"register":{"columns":[]}}