W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Scenariusz 4, kl. 1-3

Na zdjęciu widzimy dwóch chłopców i jedną dziewczynkę, bawiących się tabletem. Na górze widoczne są logotypy: Fundusze Europejskiej. Polska Cyfrowa, Ministerstwo Cyfryzacji, NASK, Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Australia - lekcja 4

Czego się nauczycie

Z czym kojarzy się Australia? Kangur, dziobak i koala? Owszem… ale Australia to również programowanie. Wystarczy przejrzeć zasoby internetu, aby zorientować się, że dzieci mieszkające na antypodach mają możliwość poznawania podstaw programowania uczęszczając na zajęcia, tak jak uczestnicy trwających warsztatów. Zaprośmy dzieci do zrealizowania aktywności inspirowanych australijskimi materiałami. Zabawy dotyczą automatów skończonych, używanych w informatyce podczas modelowania systemów opartych o skończoną liczbę przejść między ich stanami. Dodatkowo uczestnicy będą kodować i dekodować instrukcję ruchu postaci.

Materiały

Scenariusz 1-3 - 4
Scenariusze​_1-3​_-​_4.pdf 1.43MB
{"register":{"columns":[]}}