W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sprawdzone informacje na temat kwarantanny: strona gov.pl/koronawirus i infolinia Państwowej Inspekcji Sanitarnej

29.10.2020

Masz pytania w sprawie kwarantanny związanej z COVID-19? Sprawdzone informacje znajdziesz na stronie gov.pl/koronawirus w zakładce „Pytania i odpowiedzi”. Jeśli jednak nadal masz wątpliwości, zadzwoń na infolinię - Informacja dla Obywatela obsługującą Centrum Kontaktu Państwowej Inspekcji Sanitarnej: +48 22 25 00 115. Infolinia czynna jest całą dobę 7 dni w tygodniu!

telefon komórkowy

Zakładka „Pytania i odpowiedzi”

Miałeś kontakt z osobą chorą na COVID-19 i nie wiesz, ile dni musisz przebywać na kwarantannie? Jak wygląda sytuacja osób, które zostały poddane kwarantannie? Jaka jest różnica pomiędzy kwarantanną a izolacją? Odpowiedzi na te i inne pytania zebraliśmy w jednym miejscu w zakładce „Pytania i odpowiedzi” na stronie gov.pl/koronawirus.

Zakładkę na bieżąco aktualizujemy, a pytania podzieliliśmy tematycznie. Interesujące nas sprawy można zlokalizować, korzystając z intuicyjnej wyszukiwarki.

Centrum Kontaktu Państwowej Inspekcji Sanitarnej

Jeśli nadal masz pytania lub wątpliwości, zadzwoń na infolinię - Informacja dla Obywatela, w ramach której działa serwis Centrum Kontaktu Państwowej Inspekcji Sanitarnej: +48 22 25 00 115, z menu wybierając 2.

Infolinia czynna jest całodobowo przez 7 dni w tygodniu. Telefon dostępny jest dla wszystkich dzwoniących w sprawie kwarantanny COVID-19.

Formularz on-line

Jeśli masz pytania dotyczące kwarantanny, dodatniego testu na koronawirusa lub bliskiego kontaktu z osobą zakażoną, możesz także wysłać zgłoszenie na stronie https://www.gov.pl/web/koronawirus/kontakt.

Do wysłania zgłoszenia niezbędne jest posiadanie profilu zaufanego. W odpowiedzi skontaktuje się z tobą pracownik inspekcji sanitarnej. Zwykle dzieje się to w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia, prosimy jednak o cierpliwość.

{"register":{"columns":[]}}