Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych
Skład osobowy oraz zakres zadań wydziału
Stażysta
sekc. mgr Agnieszka Dargas
tel. 47 741 80 18
e-mail: a.dargas@kppspbytow.pl
Technik
mgr Ewa Masternak
tel. 47 741 80 19
e-mail: e.masternak@kppspbytow.pl
Do zadań Sekcji ds. Kwatermistrzowsko – Technicznych należy w szczególności:
W zakresie spraw kwatermistrzowskich:
- administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie;
- opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną, bądź wyposażenia osobistego;
- prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej strażaków komendy powiatowej;
- dokonywanie zakupów sprzętu, paliwa, materiałów i urządzeń niezbędnych
dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej; - zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie powiatu
oraz ich przygotowywanie do działań w ramach odwodów operacyjnych; - prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej i magazynu głównego komendy;
- prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej majątku;
- prowadzenie ewidencji sprzętu oraz wartości niematerialnych i prawnych, w tym programów i systemów informatycznych;
- udział w inwentaryzacji majątku komendy powiatowej;
- realizowanie zakupów, dostaw i robót budowlanych ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych;
- sporządzanie rocznych planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej;
- realizowanie prac dot. projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł;
- dokonywanie bieżących zakupów części i materiałów wykorzystywanych w ramach prowadzonych napraw, z zachowaniem procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych i innych przepisów prawnych;
- prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu komendy powiatowej, zawinionych przez kierowników jej komórek organizacyjnych, a także nadzór nad procedurami postępowań odszkodowawczych prowadzonych przez dowódców JRG i kierowników komórek organizacyjnych komendy powiatowej;
- systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów oraz ustalanie z Wydziałem – Operacyjno – Kontrolno - Rozpoznawczym oraz Jednostkami Ratowniczo - Gaśniczymi priorytetów
w tym zakresie; - nadzór nad likwidacją zbędnych rzeczowych składników majątku;
- realizowanie zadań z zakresu dotacji dla jednostek ochrony przeciwpożarowej włączonych do ksrg oraz dotacji dla ochotniczych straży pożarnych.
W zakresie spraw technicznych:
- inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego;
- prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych;
- obsługa transportowa komórek organizacyjnych komendy powiatowej;
- prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi;
- kontrolowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy powiatowej dokumentacji związanej z samochodami
i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw i olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych; - wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupywanych samochodów pożarniczych i sprzętu silnikowego;
- organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń i instalacji technicznych;
- realizowanie zadań użytkownika SWD-ST w zakresie spraw związanych ze sprzętem silnikowym i transportowym.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 11.09.2020 09:40 Adam Mohr
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Adam Mohr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych | 22.0 | 17.11.2023 13:58 Adam Mohr |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych | 21.0 | 17.11.2023 08:22 Adam Mohr |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych | 20.0 | 05.07.2022 13:23 Adam Mohr |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych | 19.0 | 05.07.2022 13:05 Adam Mohr |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych | 18.0 | 05.07.2022 12:57 Adam Mohr |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych | 17.0 | 05.07.2022 12:44 Adam Mohr |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych | 16.0 | 05.07.2022 12:42 Adam Mohr |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych | 15.0 | 05.07.2022 12:26 Adam Mohr |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych | 14.0 | 05.07.2022 12:18 Adam Mohr |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych | 13.0 | 05.07.2022 12:17 Adam Mohr |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych | 12.0 | 29.04.2022 12:51 Marcelina Matyszewska |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych | 11.0 | 16.03.2022 15:12 Marcelina Matyszewska |
Sekcja dc. Kwatermistrzowsko - Technicznych | 10.0 | 12.11.2021 14:32 Marta Durawa |
Sekcja dc. Kwatermistrzowsko - Technicznych | 9.0 | 31.10.2021 21:55 Adam Mohr |
Sekcja dc. Kwatermistrzowsko - Technicznych | 8.0 | 31.10.2021 21:54 Adam Mohr |
Sekcja dc. Kwatermistrzowsko - Taechnicznych | 7.0 | 31.10.2021 21:46 Adam Mohr |
Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Finansowych | 6.0 | 31.10.2021 21:45 Adam Mohr |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych | 5.0 | 31.10.2021 21:44 Adam Mohr |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych | 4.0 | 11.02.2021 14:49 Adam Mohr |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych | 3.0 | 02.11.2020 11:38 Marta Durawa |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych | 2.0 | 01.10.2020 14:02 Adam Mohr |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych | 1.0 | 11.09.2020 09:40 Adam Mohr |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP