W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski można składać w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Człuchowie w dniach: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30

 

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Człuchowie lub upoważniony Zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej  w Człuchowie przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu, w poniedziałki w godzinach od 15:00 do 16:00.

 

Skargi i wnioski można składać osobiście, jak również listownie przesyłając na adres:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Człuchowie

ul. Stefana Batorego 10
77-300 Człuchów
NIP 843-14-27-635   REGON 770982395

TEL: 59 834 56 35,
FAX: 598 345 633
e-mail: sekretariat.czluchow@straz.gda.pl

ePUAP: /KP_PSP_Czluchow/SkrytkaESP

Godziny pracy: 7:30 - 15:30

 

Tryb rozpatrywania

Skargi i wnioski rozpatrywane są na podstawie ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 08.01.2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r., Nr 5, poz. 46).
Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań
przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących,
a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Organ właściwy do załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak
niż w ciągu miesiąca. Odpowiednio stosuje się termin załatwienia wniosku.
 

UWAGA: Skargi i wnioski o charakterze anonimowym, nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania (art. 64 kpa).

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.09.2020 17:11 Marek Lubiński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Marek Lubiński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 4.0 15.02.2023 11:48 Bartłomiej Hryszkiewicz
Skargi i wnioski 3.0 28.07.2022 13:20 Bartłomiej Hryszkiewicz
Skargi i wnioski 2.0 28.07.2022 13:18 Bartłomiej Hryszkiewicz
Skargi i wnioski 1.0 23.09.2020 17:11 Marek Lubiński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}