W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator do spraw dostępności

Komendant Powiatowy PSP w Goleniowie, realizując zapisy ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Powiatowej PSP w Goleniowie mł. asp. Dariusza Schacht do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności.
 
Do zadań koordynatora ds. dostępności należy:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę, 
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy, (Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności)
  • monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w tym dostępności cyfrowej


Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w KP PSP w Goleniowie – asp. Dariusz Schacht
e-mail: dariusz.schacht@straz.goleniow.pl
tel.: +48 91 431-79-03

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.09.2021 12:29 Krzysztof Skrzypczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
KP PSP w Goleniowie
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 3.0 16.05.2024 11:29 mł. asp. Dariusz Schacht
Koordynator do spraw dostępności 2.0 21.08.2023 08:35 bryg. Marek Michalak
Koordynator do spraw dostępności 1.0 27.09.2021 12:29 Krzysztof Skrzypczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}