KP PSP Goleniów - inspektor ds. finansów
KP PSP Goleniów - inspektor ds. finansów
2023-06-26 15:00
Komenda Powiatowa PSP w Goleniowie, Goleniów gen. Władysława Andersa 8 wejście od strony ul. Prusa
-
KIEDY
26 czerwca 2023 (poniedziałek)
godz 15:00
DODAJ DO KALENDARZA
-
GDZIE
Komenda Powiatowa PSP w Goleniowie
Goleniów gen. Władysława Andersa 8
wejście od strony ul. Prusa
OGŁOSZENIE O NABORZE DO SŁUŻBY CYWILNEJ NA STANOWISKO INSPEKTORA
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Inspektor ds. finansów, w sekcji ds. finansów
Liczba stanowisk pracy i wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Goleniów
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie
ul. gen. Wł. Andersa 8
72-100 Goleniów
WARUNKI PRACY
Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30. Praca w siedzibie jednostki, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wyjazdy służbowe i szkolenia, pracownik kontaktuje się
z ZUS i Urzędem Skarbowym oraz innymi podmiotami zewnętrznymi.
Miejsce pracy na pierwszej kondygnacji budynku, pomieszczenie ciepłe, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne), występują bariery architektoniczne: brak podjazdów do budynku, brak windy, brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca przy komputerze, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom
z uszkodzonym słuchem.
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie spraw finansowych komendy w zakresie płac, w tym: sporządzanie list płac uposażeń i list płac dodatkowych świadczeń pieniężnych przysługujących strażakom
i pracownikom cywilnym, prowadzenie imiennych kart wynagrodzeń strażaków
i pracowników cywilnych, - prowadzenie spraw finansowych komendy w zakresie rozliczeń finansowych,
a w szczególności: rozliczeń potrącanych zaliczek na poczet podatku do Urzędu Skarbowego, rozliczeń składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do ZUS oraz Fundusz Pracy, - sporządzanie stosownych deklaracji zgłoszeniowych, zmian, wyrejestrowania pracowników i członków ich rodzin w programie PŁATNIK oraz ich terminowe przekazywanie do ZUS,
- sporządzanie sprawozdań GUS o zatrudnieniu, wynagrodzeniach, majątku trwałego,
- prowadzenie ewidencji majątku trwałego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- prowadzenie spraw inwentaryzacji majątku jednostki,
- opracowywanie analiz i informacji statystycznych oraz prowadzenie sprawozdawczości statystycznej,
- naliczanie i rozliczanie należności rzeczowo-finansowych dla pracowników cywilnych
i funkcjonariuszy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie.
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy na stanowisku ds. obsługi płac, finansów lub w księgowości,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA DODATKOWE
- wykształcenie: średnie lub wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości,
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, systemów ubezpieczeń społecznych, służby cywilnej, prawa pracy i ustawy o państwowej straży pożarnej,
- umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
- asertywność, komunikatywność, kultura osobista,
- dobra organizacja pracy własnej i w zespole, samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek /kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
- Kopia innych dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacje (uprawnienia, ukończone kursy, itp.).
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.06.2023 r
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie
ul. gen. Wł. Andersa 8
72-100 Goleniów
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z opisem:
„Oferta pracy w służbie cywilnej– inspektor ds. finansowych”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone w II etapach:
I etap – weryfikacja dokumentów,
II etap – sprawdzian wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne opublikowane zostaną na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej www.gov.pl/web/kppsp-goleniow (zakładka „wyniki naboru” ) w dniu 27 czerwca 2023 r.
Sprawdzian wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna odbędą się w dniu 28 czerwca 2023 r. o godz. 900.
Wyniki z testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej opublikowane zostaną na tablicy ogłoszeń
w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej www.gov.pl/web/kppsp-goleniow (zakładka „wyniki naboru” ) w dniu 29 czerwca 2023 r.
Oferty otrzymane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
- Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
- Niestawienie się przez kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II, oznacza rezygnację
z udziału w postępowaniu. - Oferty odrzucone w razie ich nieodebrania zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3
miesięcy od ogłoszenia wyników naboru. - Przewidywany mnożnik na stanowisku 1,648 (kwota wynagrodzenia zasadniczego ~ 3600 zł brutto).
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91 4317915
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby
z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki:
• złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
• spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
• po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Materiały
Ogłoszenie o naborze do służby cywilnej na stanowisko inspektor ds. finansów20230616_Ogłoszenie_-_inspektor_ds_finansów_(122529).pdf 0.08MB
- Pierwsza publikacja:
- 15.06.2023 13:03 bryg. Marek Michalak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- bryg. Marek Michalak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
KP PSP Goleniów - inspektor ds. finansów | 1.0 | 15.06.2023 13:03 bryg. Marek Michalak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP