W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

SAMODZIELNE STANOWISKO PRACY DS. KADR

Do zadań samodzielnego stanowiska pracy ds. kadr należy w szczególności:

  1. realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;
  2. przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym dowódcy jednostki ratowniczo – gaśniczej;
  3. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
  4. prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracownika cywilnego oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej;
  5. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracownika cywilnego komendy powiatowej;
  6.  analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracownika cywilnego oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego.
{"register":{"columns":[]}}