Koordynator ds dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kamiennej Górze wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kamiennej Górze w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kamiennej Górze pełni ogn. Paweł Konopka, tel. 75 744 77 01 numer wewnętrzny 07, e-mail: ptkamogora@strazkamienna.pl
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 03.10.2021 17:22 Marek Malich
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- asp. Malich Marek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds dostępności | 1.0 | 03.10.2021 17:22 Marek Malich |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP