Zapytanie ofertowe 10/2021
20.09.2021
Zakup mobilnego sterownika do systemu łączności radiowej dla KP PSP w Kłodzku.
Komendant Powiatowy PSP w Kłodzku zaprasza do złożenia ofert w ramach zapytania ofertowego na zakup mobilnego sterownika do systemu łączności radiowej dla KP PSP w Kłodzku
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny jest w załączeniu (załącznik nr 1);
- Integralną częścią zapytania ofertowego jest formularz ofertowy (załącznik nr 2).
Termin składania ofert - 28 września 2021 r. do godz. 10:00.
28 września 2021 r. - w załączeniu umieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Materiały
Zapytanie ofertowe 10/2021Zapytanie_ofertowe_10_2021.pdf 1.13MB Opis przedmiotu zamówienia
Załacznik_nr_1_-_Opis_przedmiotu_zamowienia.pdf 0.63MB Formularz ofertowy
Załacznik_nr_2_-_formularz_ofertowy.docx 0.02MB Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf 0.31MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 20.09.2021 22:25 Elżbieta Łazikowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Kwatermistrzowsko-Techniczny
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zapytanie ofertowe 10/2021 | 2.0 | 28.09.2021 12:36 Elżbieta Łazikowska |
Zapytanie ofertowe 10/2021 | 1.0 | 20.09.2021 22:25 Elżbieta Łazikowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP