W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe 10/2021

20.09.2021

Zakup mobilnego sterownika do systemu łączności radiowej dla KP PSP w Kłodzku.

Komendant  Powiatowy PSP w Kłodzku zaprasza do złożenia ofert w ramach zapytania ofertowego na zakup mobilnego sterownika do systemu łączności radiowej dla KP PSP w Kłodzku

  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny jest w załączeniu (załącznik nr 1);
  • Integralną częścią zapytania ofertowego jest formularz ofertowy (załącznik nr 2).

Termin składania ofert  - 28 września 2021 r. do godz. 10:00.

 


28 września 2021 r. - w załączeniu umieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Materiały

Zapytanie ofertowe 10/2021
Zapytanie​_ofertowe​_10​_2021.pdf 1.13MB
Opis przedmiotu zamówienia
Załacznik​_nr​_1​_-​_Opis​_przedmiotu​_zamowienia.pdf 0.63MB
Formularz ofertowy
Załacznik​_nr​_2​_-​_formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty.pdf 0.31MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.09.2021 22:25 Elżbieta Łazikowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Kwatermistrzowsko-Techniczny
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe 10/2021 2.0 28.09.2021 12:36 Elżbieta Łazikowska
Zapytanie ofertowe 10/2021 1.0 20.09.2021 22:25 Elżbieta Łazikowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}