W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe nr 12/2024

08.11.2024

Remont dachu budynku biurowego JRG PSP w Bystrzycy Kłodzkiej

Komendant  Powiatowy PSP w Kłodzku zaprasza do złożenia ofert w ramach zapytania ofertowego na remont dachu budynku biurowego Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Bystrzycy Kłodzkiej.

  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny jest w załączeniu.

Termin składania ofert  -  13 listopada 2024 r. do godz. 09:00

Materiały

Zapytanie ofertowe na zadanie pn. „Remont dachu budynku biurowego JRG PSP w Bystrzycy Kłodzkiej”
ZAPYTANIE​_OFERTOWE​_PT2370122024.pdf 0.66MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
PT2370122024.pdf 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.11.2024 13:44 Elżbieta Łazikowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Kwatermistrzowsko-Techniczny
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe nr 12/2024 2.0 14.11.2024 12:00 Elżbieta Łazikowska
Zapytanie ofertowe nr 12/2024 1.0 08.11.2024 13:44 Elżbieta Łazikowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}