W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe nr 5/2024

30.08.2024

Zakup, dostawa i montaż radiotelefonów wraz z ukompletowaniem na potrzeby KP PSP w Kłodzku

Komendant  Powiatowy PSP w Kłodzku zaprasza do złożenia ofert w ramach zapytania ofertowego na zakup bielizny termoaktywnej trudnopalnej na potrzeby KP PSP w Kłodzku.

  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny jest w załączeniu,
  • Integralną częścią zapytania ofertowego jest formularz ofertowy (załącznik nr 1).

Termin składania ofert  -  06 września 2024 r. do godz. 09:00

Materiały

Zapytanie ofertowe na zakup, dostawę i montaż radiotelefonów wraz z ukompletowaniem na potrzeby KP PSP w Kłodzku
zapytanie​_ofertowe​_5​_2024.pdf 0.50MB
Załącznik nr 1 do oferty nr 5/2024
Zalacznik​_nr​_1​_-​_formularz​_ofertowy.pdf 0.36MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
INFORMACJA​_O​_WYBORZE​_NAJKORZYSTNIEJSZEJ​_OFERTY​_5​_2024.pdf 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.08.2024 12:14 Elżbieta Łazikowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Kwatermistrzowsko-Techniczny
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe nr 5/2024 3.0 09.09.2024 14:04 Elżbieta Łazikowska
Zapytanie ofertowe nr 5/2024 2.0 05.09.2024 08:40 Elżbieta Łazikowska
Zapytanie ofertowe nr 7/2024 1.0 30.08.2024 12:14 Elżbieta Łazikowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}