W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe na dostawę energii elektrycznej do obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej

Termin składania ofert: do dnia 21 listopada 2023 r. do godz.  13.00.

Materiały

Zapytanie ofertowe
zapytanie​_ofertowe.pdf 0.43MB
Załącznik nr 1
Załącznik​_nr​_1​_do​_zapytania​_ofertowego.docx 0.02MB
Załącznik nr 2 Informacja o punkcie poboru energii elektrycznej
Zał​_nr​_2​_Informacja​_o​_punkcie​_poboru​_energii​_elektrycznej.pdf 0.03MB
Załącznik nr 3 Projektowane postanowienia umowy
Zał​_nr​_3​_Projektowane​_postanowienia​_umowy.pdf 0.44MB
Zmiany w załączniku nr 3
Zmiany​_w​_zał​_nr​_3.pdf 0.45MB
Informacja o wyniku
Informacja​_o​_wyniku.pdf 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.11.2023 10:27 Witold Chojnacki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Witold Chojnacki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe na dostawę energii elektrycznej do obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej 4.0 24.11.2023 11:42 Witold Chojnacki
Zapytanie ofertowe na dostawę energii elektrycznej do obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej 3.0 17.11.2023 14:08 Witold Chojnacki
Zapytanie ofertowe na dostawę energii elektrycznej do obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej 2.0 14.11.2023 10:28 Witold Chojnacki
Zapytanie ofertowe na dostawę energii elektrycznej do obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej 1.0 14.11.2023 10:27 Witold Chojnacki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}