Ewakuacja obiektów
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lipsku informuje, że sprawy dotycząc praktycznego sprawdzenia organizacji oraz warunków ewakuacji z obiektu uregulowane są w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r., nr 109, poz. 719 ze zm.).
W rozdziale 4 tego rozporządzenia - ewakuacja - w § 17 określono powinności spoczywające na właścicielu lub zarządcy obiektu dotyczące częstotliwości, zakresu, warunków oraz terminów praktycznego sprawdzenia organizacji oraz warunków ewakuacji z obiektu.
Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z zapisem zawartym w § 17 ust. 4 tego rozporządzenia właściciel lub zarządca obiektu powiadamia właściwego miejscowo komendanta powiatowego Państwowej Straży Pożarnej o terminie przeprowadzenia ewakuacji nie później niż na tydzień przed jej przeprowadzeniem.
Poniżej zamieszczamy plik w formacie pdf w, którym znajdują się informacje pozwalające sprawnie przygotować, praktycznie zrealizować oraz prawidłowo ocenić organizację i warunki ewakuacji.
Materiały
Zgłoszenie przeprowadzania próbnej ewakuacjiZgloszenie-probnej-ewakuacji-do-pobrania.pdf 0.11MB Protokół z próbnej ewakuacji
Protokol-z-ewakuacji-do-pobrania_(1).pdf 0.13MB Protokół próbna ewakuacja - ogólny
Protokol_probna_ewakuacja_KP_PSP_Lipsko.pdf 0.14MB