W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator do spraw dostępności

31.08.2023

Koordynator ds. w zakresie dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno - komunikacyjnej

 Koordynator do spraw dostępności odpowiada za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Lipsku oraz monitorowanie zapewnienia przez Komendę Powiatową PSP w Lipsku dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Koordynator ds. dostępności sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie.


Koordynator do spraw dostępności

mł. asp. Paweł Bzikot

 Telefon: 483780108

email: pbzikot@kppsplipsko.home.pl

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019, poz. 1696).

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.08.2023 09:21 Paweł Bzikot
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł.asp. Paweł Bzikot
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 1.0 31.08.2023 09:21 Paweł Bzikot

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}