W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Doposażenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Międzychodzie w sprzęt do zapobiegania i likwidacji skutków katastrof naturalnych

12.09.2024

Doposażenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Międzychodzie w sprzęt do zapobiegania i likwidacji skutków katastrof naturalnych

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu w ramach programu wsparcia przedsięwzięć z zakresu doposażania jednostek powołanych do zapobiegania i likwidacji skutków katastrof naturalnych lub ekstremalnych zjawisk atmosferycznych i poważnych awarii realizowanych przez Komendy Powiatowe Państwowej Straży Pożarnej  dofinansował wraz z Gminą Międzychód zadanie: „Zakupu sprzętu w postaci serwera dla zaplecza logistycznego oraz łączności radiowej dla KP PSP Międzychód”.

Przedmiotem zadania był zakup serwera, który poprawił znacząco łączność radiową oraz system informatyczny, a w szczególności System Wspomagania Decyzji. Przeciwdziałanie zagrożeniom środowiska i likwidacja ich skutków jest realizowana przez KP PSP Międzychód w oparciu o prawidłowe, wydajne oraz sprawne dysponowanie i zarządzanie akcjami dzięki łączności radiowej oraz systemom teleinformatycznym, których podstawą są wydajne serwery.

W dniu 26 sierpnia 2024 roku w KP PSP Międzychód dokonała odbioru sprzętu.

 

Źródła finansowania:

WFOŚiGW w Poznaniu                       30 000,00 zł

Gmina Międzychód                             30 000,00 zł

RAZEM:                  60 000,00 zł

(sześćdziesiąttysięcy złotych 00/100)

 

https://www.wfosgw.poznan.pl

https://miedzychod.pl/

Zdjęcia (3)

{"register":{"columns":[]}}