kpt. Paweł Pęczek
Zastępca Komendanta Powiatowego PSP
Kpt. Paweł Pęczek służbę kandydacką rozpoczął 23 sierpnia 2010 r. w Szkole Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, a służbę stałą 16 sierpnia 2012 r. w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tychach na stanowisku starszego ratownika. Po przeniesieniu się do dalszego pełnienia służby w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Targu zajmował następujące stanowiska służbowe: starszy ratownik, dyżurny stanowiska kierowania, specjalista, naczelnik wydziału operacyjno-szkoleniowego.
1 maja 2024 r. Małopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej powierzył kpt. Pawłowi Pęczkowi pełnienie obowiązków Zastępcy Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Targu, a od 24 lipca 2024 r. powołany został na stanowisku Zastępcy Komendanta Powiatowego PSP w Nowym Targu.
Łącząc służbę z nauką kpt. Paweł Pęczek podnosił swoje kwalifikacje:
2012 – Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie;
2018 – Szkoła Główna Służby Pożarniczej w Warszawie – kierunek inżynieria bezpieczeństwa pożarowego dla strażaków w służbie stałej, studia niestacjonarne I stopnia – uzyskanie tytułu inżyniera pożarnictwa;
2021 – Staropolska Szkoła Wyższa w Kielcach – studia niestacjonarne II stopnia, uzyskanie tytułu magistra.
Kpt. Paweł Pęczek ma w swoim dorobku odznaczenia:
Brązowa Odznaka „Zasłużony dla Ochrony Przeciwpożarowej”;
Brązowy Medal „Za Zasługi Dla Pożarnictwa”;
Srebrny Medal „Za Zasługi Dla Pożarnictwa”.
- Pierwsza publikacja:
- 07.05.2024 12:58 st. str. Piotr Pulka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Piotr Pulka
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
kpt. Paweł Pęczek | 5.0 | 24.07.2024 13:31 mł. bryg. Piotr Krygowski |
kpt. Paweł Pęczek | 4.0 | 24.07.2024 10:46 mł. bryg. Piotr Krygowski |
kpt. Paweł Pęczek | 3.0 | 24.07.2024 10:15 mł. bryg. Piotr Krygowski |
kpt. Paweł Pęczek | 2.0 | 24.07.2024 10:02 mł. bryg. Piotr Krygowski |
kpt. Paweł Pęczek | 1.0 | 07.05.2024 12:58 st. str. Piotr Pulka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP