W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Klauzula informacyjna dot milczącego załatwienia sprawy

-Informacja z zakresu ochrony danych osobowych w przypadku milczącego załatwienia sprawy

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1  i 2  rozporządzenia Parlamentu  Europejskiego  i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informujemy, że:

 

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach, adres ul. Polna 3, 59-100 Polkowice, tel. 76/724 99 00, e-mail: kppolkowice@kwpsp.wroc.pl
  2. Dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych:  tel.: 71 368 2213, e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe, są przetwarzane w celu wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze związanych z milczącym załatwieniem sprawy, na podstawie art. 6 ust 1 lit c RODO w oparciu o art. 122 a – h ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
  4. Administrator przetwarza kategorie danych osobowych identyfikacyjne, kontaktowe oraz związane z przedmiotem sprawy.
  5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz Administratora np. w zakresie fizycznego wybrakowania i zniszczenia dokumentacji.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w przepisach właściwych w sprawie zasad postępowania z materiałami archiwalnymi w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej oraz w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla tych jednostek, dla poszczególnych kategorii spraw.
  7. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania. Posiada Pani(-) także prawo do usunięcia danych, prawo ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to przypadków, w których Administrator posiada uprawnienia do dalszego przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
  8. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
  9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Nie podanie przez Panią/a danych osobowych będzie skutkować brakiem możliwości realizacji celu wskazanego w pkt. 3 .
  10. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.06.2021 13:23 Dawid Koladyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Koladyński Dawid
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Klauzula informacyjna dot milczącego załatwienia sprawy 5.0 13.06.2023 12:26 Mariusz Sałata
Klauzula informacyjna dot milczącego załatwienia sprawy 4.0 03.02.2023 13:59 Mariusz Sałata
Klauzula informacyjna dot milczącego załatwienia sprawy 3.0 24.11.2022 11:38 Mariusz Sałata
Klauzula informacyjna dot milczącego załatwienia sprawy 2.0 20.12.2021 15:20 Mariusz Sałata
Klauzula informacyjna dot milczącego załatwienia sprawy 1.0 22.06.2021 13:23 Dawid Koladyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}