Klauzula informacyjna monitoring
Informacja w związku z monitoringiem wizyjnym.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że w obiektach oraz pojazdach Komendy Powiatowej PSP w Polkowicach a także w ich bezpośrednim otoczeniu prowadzona jest obserwacja i rejestracja obrazu w postaci monitoringu wizyjnego.
- Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach, adres ul. Polna 3, 59-100 Polkowice, tel. 76/724 99 00, e-mail: kppolkowice@kwpsp.wroc.pl
- Dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych: tel.: 71 368 2213, e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl
- Pani/Pana dane osobowe w postaci wizerunku mogę być przetwarzane w celu i zakresie koniecznym do zapewnienia bezpieczeństwa strażaków i pracowników PSP, zachowania w tajemnicy informacji, ochrony mienia państwowego będącego w dyspozycji PSP, zabezpieczeniu tego mienia przed uszkodzeniem lub zniszczeniem oraz ustaleniu ewentualnej odpowiedzialności majątkowej z tego tytułu. Dane mogą służyć także wsparciu procesu doskonalenia zawodowego, przygotowania analizy działań ratowniczych i ich dokumentowania.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO.
- Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą te podmioty, którym administrator ma obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa oraz nadrzędne jednostki Państwowej Straży Pożarnej.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane na rejestratorach zapisywane są w sposób ciągły. Ich okres przechowywania nie przekracza 30 dni, chyba że prawo nakazuje dłuższe przechowywanie danych. Nowe dane nadpisywane są na danych już istniejących i w zależności od częstotliwości korzystania z rejestratora, dostępne mogą być w czasie krótszym. Zaleca się jednak aby czas ten nie był krótszy niż 7 dni od momentu zapisu.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do sprostowania danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl ), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
- Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowa nemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 22.06.2021 13:12 Dawid Koladyński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Koladyński Dawid
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Klauzula informacyjna monitoring | 5.0 | 13.06.2023 12:23 Mariusz Sałata |
Klauzula informacyjna monitoring | 4.0 | 03.02.2023 12:01 Mariusz Sałata |
Klauzula informacyjna monitoring | 3.0 | 24.11.2022 11:25 Mariusz Sałata |
Klauzula informacyjna monitoring | 2.0 | 15.12.2021 14:50 Mariusz Sałata |
Klauzula informacyjna monitoring | 1.0 | 22.06.2021 13:12 Dawid Koladyński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP