W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w korespondencji e-mailowej

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

w KORESPONDENCJI E-MAILOWEJ

(art. 13 ust. 1 i 2 RODO*)

1.           Administrator Danych Osobowych i kontakt:

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach;

ul. Polna 3, 59-100 Polkowice, tel. 76 7249900, e-mail: kppolkowice@kwpsp.wroc.pl

 

2.           Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:

W celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych oraz ułatwienia kontaktu

w zakresie realizacji praw osób, których dane dotyczą może Pani/Pan skontaktować się

z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych  telefonicznie pod nr tel.
71 3682213, e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl. lub listownie na adres: Komenda Wojewódzka PSP

we Wrocławiu, ul. Borowska 138, 50-552 Wrocław

3.           Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach: umożliwienia kontaktu

e-mailowego z Administratorem, udzielania odpowiedzi na korespondencję e-mailową kierowaną do Administratora, wymiany korespondencji elektronicznej, e-mailowej pomiędzy nadawcą i adresatem, w myśl art. 6 ust 1 lit. a, b, c, e oraz art. 9 ust. 2 lit. a, b, g RODO.

Szczegółowa podstawa przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zależy od treści Pani/Pana wystąpienia.

4.           Obowiązek podania danych osobowych:

Podanie danych, z zastrzeżeniem szczególnych przepisów prawa, jest dobrowolne, jednak podanie takich danych, jak imię i nazwisko, adres e-mail jest konieczne do skontaktowania się

z Panem/Panią w sprawie opisanej w wystąpieniu (bez tych danych kontakt będzie niemożliwy); ponadto - jeżeli wiadomość dotyczy sprawy urzędowej - konieczne może okazać się podanie wszystkich danych, które są potrzebne do przyjęcia i rozpatrzenia tej konkretnej sprawy w świetle obowiązujących przepisów (bez tych danych rozpatrzenie sprawy może okazać się niemożliwe).

5.           Odbiorcy danych osobowych:

Podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, którym Administrator udostępnia dane osobowe (np. wykonawcy usług pocztowych i kurierskich) oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz Administratora (np. w zakresie fizycznego wybrakowania i zniszczenia dokumentów, firma zapewniająca wsparcie techniczne IT).

6.           Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, a także prawo ich sprostowania (poprawiania), żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa UODO

(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Wymienione prawa mogą być ograniczone, kiedy Administrator jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązku ustawowego lub występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i/lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO mogą Państwo w każdej chwili wycofać zgodę. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych nie wpływa na zgodność z przepisami przetwarzania realizowanego przed wycofaniem zgody.

7.           Prawo do sprzeciwu:

W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dan będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

8.           Okres przechowywania danych osobowych:

Dane osobowe będą przechowywane przez czas realizacji sprawy, a następnie przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, szczególnie przewidzianymi w "Jednolitym rzeczowym wykazie akt Państwowej Straży Pożarnej".

*RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.

w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

 

{"register":{"columns":[]}}