Zasady sposobu połączenia urządzeń sygnalizacyjno - alarmowych systemu sygnalizacji pożarowej do Komendy Powiatowej PSP w Pucku
Zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej:
Właściciel, zarządca lub użytkownik budynku, obiektu budowlanego lub terenu, objętych obligatoryjnym stosowaniem systemów sygnalizacji pożarowej wyposażonych w urządzenia sygnalizacyjno-alarmowe, w przypadku gdy w tym budynku, obiekcie budowlanym lub na terenie nie działa jego własna jednostka ratownicza, jest obowiązany połączyć te urządzenia z obiektem komendy Państwowej Straży Pożarnej lub obiektem, wskazanym przez właściwego miejscowo komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej.
Wymagania organizacyjno - techniczne dotyczące uzgadniania przez Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Pucku sposobu połączenia urządzeń sygnalizacyjno - alarmowych systemu sygnalizacji pożarowej z obiektem Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pucku przy ul. Mestwina 11
Materiały
Wniosek operatora1_wniosek_operatora.pdf 0.14MB Wniosek abonenta
2_wniosek_abonenta.pdf 0.19MB Karta charakterystyki obiektu
3_Karta_charakterystyki_obiektu.pdf 0.11MB Książka konserwacji systemu transmisji alarmu
4_ksiazka_konserwacji_systemu_transmisji_alarmu.pdf 0.16MB Procedury obsługi alarmów pożarowych
5_Procedury_obsługi_alarmów_pożarowych.pdf 0.16MB Procedury postępowania w przypadku awarii SOAP
6_Procedury_w_przypadku_awarii_SOAP.pdf 0.16MB Procedury czasowego odwołania transmisji alarmu pożarowego
7_Procedury_czasowego_odwołania_transmisji.pdf 0.16MB Załącznik nr 1 - Wymagania organizacyjno-techniczne
Załącznik_nr_1_wymagania_org-tech.pdf 0.49MB Zarządzenie Komendanta Powiatowego PSP w Pucku dot. monitoringu
zarządzenie_KP_PSP_w_Pucku__dot_monitoringu.pdf 0.14MB