Zasady sposobu połączenia urządzeń sygnalizacyjno - alarmowych systemu sygnalizacji pożarowej do Komendy Powiatowej PSP w Pucku
Zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej:
Właściciel, zarządca lub użytkownik budynku, obiektu budowlanego lub terenu, objętych obligatoryjnym stosowaniem systemów sygnalizacji pożarowej wyposażonych w urządzenia sygnalizacyjno-alarmowe, w przypadku gdy w tym budynku, obiekcie budowlanym lub na terenie nie działa jego własna jednostka ratownicza, jest obowiązany połączyć te urządzenia z obiektem komendy Państwowej Straży Pożarnej lub obiektem, wskazanym przez właściwego miejscowo komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej.
Wymagania organizacyjno - techniczne dotyczące uzgadniania przez Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Pucku sposobu połączenia urządzeń sygnalizacyjno - alarmowych systemu sygnalizacji pożarowej z obiektem Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pucku przy ul. Mestwina 11
Materiały
Wniosek operatora1_wniosek_operatora.docx 0.02MB Wniosek abonenta
2_wniosek_abonenta.docx 0.02MB Karta charakterystyki obiektu
3_Karta_charakterystyki_obiektu.docx 0.01MB Książka konserwacji systemu transmisji alarmu
4_ksiazka_konserwacji_systemu_transmisji_alarmu.docx 0.02MB Procedura obsługi alarmów pożarowych
5_Procedury_obsługi_alarmów_pożarowych.docx 0.02MB Procedura postępowania w przypadku awarii SOAP
6_Procedury_w_przypadku_awarii_SOAP_maj_2022.docx 0.02MB Procedura czasowego odwołania transmisji alarmu pożarowego
7_Procedury_czasowego_odwołania_transmisji.docx 0.02MB Wymagania organizacyjno–techniczne
Załącznik_nr_1_wymagania_org-tech.docx 0.10MB Zarządzenie KP PSP w Pucku dot. monitoringu
zarządzenie_KP_PSP_w_Pucku_dot_monitoringu.pdf 9.15MB