W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator ds. dostępności

Komendant Powiatowy w Pyrzycach, realizując zapisy ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Powiatowej PSP w Pyrzycach kpt. Marcina Zięcinę do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności.
 
Do zadań koordynatora ds. dostępności należy:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę, 
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
  • monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.


Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w KP PSP Pyrzyce - kpt. Marcin Zięcina,
e-mail: mziecina@strazpyrzyce.pl
tel. 91 5700 555

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.08.2021 12:37 Robert Dębczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Robert Dębczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds. dostępności 2.0 15.12.2022 14:35 Robert Dębczak
Koordynator ds. dostępności 1.0 10.08.2021 12:37 Robert Dębczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}