W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Stażysta - stanowisko d/s kwatermistrzowskich_01.04.2021 r.

08.06.2021

PROTOKÓŁ KOŃCOWY Z NABORU z 8 czerwca 2021 r. znajduje się u dołu w "Materiałach"

PROTOKÓŁ Z V ETAPU NABORU z 2 czerwca 2021 r. znajduje się u dołu w "Materiałach"

PROTOKÓŁ Z IV ETAPU NABORU z 28 kwietnia 2021 r. znajduje się u dołu w "Materiałach"

PROTOKÓŁ Z III ETAPU NABORU z 26 kwietnia 2021 r. znajduje się u dołu w "Materiałach"

PROTOKÓŁ Z II ETAPU NABORU z 21 kwietnia 2021 r. znajduje się u dołu w "Materiałach"

PROTOKÓŁ Z I ETAPU NABORU z 19 kwietnia 2021 r. znajduje się u dołu w "Materiałach"

 

 

PK.1110.6.2021                                                                                                Rawicz, dnia 01 kwietnia 2021 r.

 

                                                          Ogłoszenie nr 2/N/2021

                                              o naborze do służby przygotowawczej

                       w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu

 

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu ogłasza nabór kandydatów do pełnienia służby przygotowawczej w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu, na stanowisku pracy ds. kwatermistrzowskich.

  1. Liczba stanowisk, na które prowadzony jest nabór: 1 osoba.
  2. Stanowisko: stażysta – (etat docelowy: starszy inspektor sztabowy).
  3. Miejsce pełnienia służby: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu.
  4. Rozkład czasu służby: system codzienny 8 godzinny.
  5. Przewidywany termin przyjęcia do służby: II kwartał 2021 r.

Wymagania konieczne:

Kandydat, ubie­ga­jący się o przy­ję­cie do służby w Państwowej Straży Pożarnej musi spełniać wyma­ga­nia okre­ślone w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia  24 sierp­nia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej. (t.j. Dz. U. z 2020 roku  poz. 1123 z późn. zm.):

      1. posia­dać oby­wa­tel­stwo pol­skie,
      2. być niekaranym za prze­stęp­stwo lub prze­stęp­stwo skar­bowe,
      3. korzy­stać w pełni z praw publicz­nych,
      4. posia­dać co naj­mniej wykształ­ce­nie śred­nie lub średnie branżowe,
      5. posiadać zdolność fizyczną i psychiczną do pełnienia służby.

 

Zakres czynności na stanowisku:

 

  1. administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie;
  2. opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną, bądź wyposażenia osobistego;
  3. prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy powiatowej;
  4. dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych;
  5. zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty krajowego systemu ratowniczo – gaśniczego na terenie powiatu oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych;
  6. prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej majątku;
  7. likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku;
  8. sporządzanie planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej;
  9. prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu komendy powiatowej, zawinionych przez kierowników jej komórek organizacyjnych, a także nadzór nad procedurami postępowań odszkodowawczych prowadzonych przez dowódcę JRG  i kierowników komórek organizacyjnych komendy powiatowej;
  10. systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów i ustalenie z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie;
  11. realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł;
  12. ewidencja oraz nadzór i konserwacja sprzętu obrony cywilnej;

Wymagania preferowane:

  1. doświadczenia zawodowe na stanowisku administracyjnym;
  2. prawo jazdy kategorii ,,B’’;
  3. wykształcenie wyższe na kierunku: administracja, budownictwo, prawo, ochrona środowiska, logistyka;
  4. kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy;
  5. bardzo dobra obsługa komputera;
  6. wysoka etyka zawodowa i kultura osobista;
  7. umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej;
  8. umiejętność pracy pod presją;
  9. zdolność analitycznego myślenia;

Wymagane dokumenty:

  1. Podanie o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarnej.
  2. Życiorys.

Podanie i życiorys muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Dla umożliwienia kontaktu z kandydatem, w tekście podania lub życiorysu, powinien znajdować się numer telefonu kontaktowego i adres poczty elektronicznej.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty powinny być złożone w zamkniętej kopercie z napisem: „NABÓR DO SŁUŻBY 2/N/2021” - Imię i Nazwisko w terminie do: 16.04.2021 roku, w sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Rawiczu przy ul. Scherwentkego 13, w godz. 7:30-15:30 osobiście lub przesłane listem poleconym na adres:

 

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu

ul. Scherwentkego 13, 63-900 Rawicz

 

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 771 90 00

Po złożeniu przez kandydata ww. dokumentów, komisja nadaje kandydatowi numer identyfikacyjny. Numer identyfikacyjny będzie składał się z numeru ogłoszenia i kolejności zgłoszenia, np.: 2/N/2021/1, 2/N/2021/2 itd. Informacja o numerze identyfikacyjnym zostanie przekazana kandydatowi osobiście przy składaniu dokumentów lub telefonicznie/na adres poczty elektronicznej - w przypadku przesłania dokumentacji listem poleconym.

Oferty przesłane po terminie (liczy się data wpływu, a nie stempla pocztowego) lub niekompletne, nie będą rozpatrywane. Na odrzuconą ofertę kandydat nie uzyskuje odpowiedzi. Nieodebranie dokumentów osób niezakwalifikowanych do kolejnego etapu w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników spowoduje ich zniszczenie. Dokumenty kandydata wyłonionego w naborze zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Niezwłocznie po udostępnieniu ogłoszenia Komendant Powiatowy PSP w Rawiczu, powołuje komisję i wyznacza jej przewodniczącego. Otwarcie kopert nastąpi w dniu weryfikacji dokumentów dokonywanej przez ww. Komisję.

 

Zasady prowadzenia naboru

Nabór do służby jest otwarty i konkurencyjny. Składa się z następujących etapów:

  1. Ocena dokumentów (podanie o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarnej i życiorys).
  2. Test sprawności fizycznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 09.03.2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu, trybu i częstotliwości przeprowadzania okresowych profilaktycznych badań lekarskich oraz okresowej oceny sprawności fizycznej strażaka Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2018 poz.673).
  3. Ocena dokumentów (kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, o ile wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub służby, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, wyszkolenie lub umiejętności, zaświadczenie o udziale w działaniach ratowniczo-gaśniczych lub ćwiczeniach organizowanych przez jednostki organizacyjne Państwowej Straży Pożarnej, o ile kandydat jest członkiem Ochotniczej Straży Pożarnej).
  4. Rozmowa kwalifikacyjna.
  5. Ustalenie zdolności fizycznej i psychicznej do pełnienia służby w Państwowej Straży Pożarnej.

 

 

I ETAP naboru, polega na weryfikacji złożonych dokumentów przez kandydatów. Ocenia się ich kompletność.

Wyniki I etapu zostaną ogłoszone do dnia 19.04.2021 r. na stronie internetowej KP PSP w Rawiczu oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie KP PSP w Rawiczu - lista kandydatów (nr identyfikacyjne) zakwalifikowanych do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.

II ETAP - przeprowadzenie testu sprawności fizycznej, odbędzie się 20.04.2021 r. od godz. 15.00 na sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawiczu – ul. Władysława Broniewskiego 5. Kandydat przystępujący do testu sprawności fizycznej zobowiązany jest do przedstawienia zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do przystąpienia do testu sprawności fizycznej, wystawionego nie wcześniej niż 30 dni przed dniem przedmiotowego testu. Podczas testu sprawności obowiązuje strój sportowy.

Test sprawności fizycznej dla kandydatów (mężczyzn) na stanowisko niezwiązane z bezpośrednim udziałem w działaniach ratowniczo - gaśniczych obejmuje:

  1. podciąganie na drążku,
  2. bieg po kopercie,
  3. próbę wydolnościową.

Test sprawności fizycznej dla kandydatów (kobiet) na stanowisko niezwiązane z bezpośrednim udziałem w działaniach ratowniczo - gaśniczych obejmuje:

  1. rzut piłką lekarską,
  2. bieg po kopercie,
  3. próbę wydolnościową.

Podciąganie się na drążku (drążek na wysokości doskocznej).

Drążek jest umieszczony na wysokości doskocznej, pozwalającej na swobodny zwis ciała, bez dotykania podłoża. W przypadku braku możliwości doskoczenia do drążka, kandydat ma prawo do uzyskania pomocy osób przeprowadzających test sprawności fizycznej. Kandydat zajmuje pozycję w zwisie na drążku (nachwytem lub podchwytem) o ramionach wyprostowanych w stawach łokciowych. Na komendę „start" podciąga się, tak aby broda znalazła się powyżej drążka i wraca do pozycji wyjściowej, następnie ponawia ćwiczenie. Oceniający głośno podaje liczbę zaliczonych podciągnięć. Jeżeli kandydat nie wykona ćwiczenia zgodnie z opisem, np. nie podciągnie się na drążku do wymaganej pozycji lub nie wróci do zwisu na drążku o ramionach wyprostowanych w stawach łokciowych, oceniający powtarza ostatnią liczbę prawidłowo zaliczonych podciągnięć. Podczas wykonywania ćwiczenia jest dozwolona praca tułowia i nóg. Wynikiem końcowym jest liczba prawidłowo zaliczonych podciągnięć.

Rzut piłką lekarską

Kandydat ustawia się przed linią, przodem do kierunku rzutu. Unosi piłkę lekarską o wadze 2 kg oburącz za głowę i wykonuje rzut. Odległość rzutu wyznacza punkt, w którym piłka zetknęła się z podłożem.

Przekroczenie linii w momencie wykonania rzutu lub bezpośrednio po rzucie, a przed kontaktem piłki z podłożem, powoduje niezaliczenie próby.

 

Bieg po kopercie

Konkurencja jest przeprowadzana na polu prostokąta o wymiarach 3 x 5 m, na którym w wyznaczonych miejscach (naklejone z taśmy o szerokości 5 cm krzyże mają wymiary 20 x 20 cm) ustawia się tyczki o wysokości 160-180 cm - podstawa tyczki w całości musi zakrywać naklejony krzyż (sposób rozmieszczenia tyczek przedstawia rysunek). Sposób przeprowadzenia konkurencji: kandydat na komendę „na miejsca" podchodzi do linii startu i zajmuje pozycję startową. Na komendę „start" kandydat rozpoczyna bieg zgodnie z oznaczonym na rysunku kierunkiem (A-B-E-C-D-E-A), omijając tyczki od strony zewnętrznej. Kandydat pokonuje trasę trzykrotnie. Podczas wykonywania próby obowiązuje całkowity zakaz chwytania i przytrzymywania stojących tyczek. W przypadku przewrócenia lub przesunięcia tyczki z punktu jej ustawienia, kandydat musi ją ustawić na wcześniej zajmowanym miejscu i dopiero kontynuować bieg. W przypadku nieustawienia tyczki na wcześniej zajmowanym miejscu i kontynuowaniu biegu, kandydatowi przerywa się próbę i uznaje się ją jako niezaliczoną. Kandydat może popełnić 1 falstart, kolejny go dyskwalifikuje. Wynikiem końcowym jest czas pokonania ćwiczenia, z dokładnością do 0,01 sekundy. Pomiar czasu będzie dokonywany przy pomocy ręcznych urządzeń pomiarowych (stoper).

Sposób rozmieszczenia tyczek podczas próby: "Bieg po kopercie"

 

 

Próba wydolnościowa

Próba wydolnościowa (Beep test) polega na bieganiu między dwoma znacznikami (liniami), oddalonymi od siebie o 20 metrów w określonym, stale rosnącym tempie. Szerokość toru wynosi 1,5 m. Tempo nadaje sygnał dźwiękowy, podczas trwania, którego kandydat musi znajdować się poza wyznaczoną linią dwiema nogami. Jeżeli kandydat dotrze do linii przed sygnałem, powinien zatrzymać się za nią i ruszyć do kolejnego odcinka po usłyszeniu sygnału. Koniec testu następuje w momencie, gdy kandydat dwukrotnie nie przebiegnie kolejnych 20 metrów w wyznaczonym czasie lub dwukrotnie pod rząd wystartuje do kolejnych odcinków przed sygnałem. Ostateczny wynik to liczba rozpoczętego poziomu oraz liczba pełnych przebiegniętych 20-metrówek na tym poziomie (np. 10-9) gdzie 10 oznacza poziom,                a 9 - numer 20-metrowego odcinka. Zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 marca 2018 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu, trybu i częstotliwości przeprowadzania okresowych badań profilaktycznych badań lekarskich oraz okresowej oceny sprawności fizycznej strażaka Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2018, poz. 673).

Test sprawności fizycznej uznaje się za zaliczony, w przypadku zaliczenia każdej z trzech prób oraz osiągnięcia wyniku końcowego dla: mężczyzn - co najmniej 55 pkt., a dla kobiet co najmniej 45 pkt.

W przypadku gdy liczba kandydatów, którzy zaliczyli test sprawności fizycznej, jest mniejsza od liczby stanowisk, na które jest prowadzony nabór, obniża się minimalny do osiągnięcia wynik końcowy testu sprawności fizycznej do 38 pkt - dla mężczyzn i 30 pkt - dla kobiet.

Uzyskany przez kandydata wynik z testu sprawności fizycznej pozostaje ważny przez okres 6 miesięcy liczony od dnia jego zakończenia i może być wykorzystywany przy postępowaniu kwalifikacyjnym w innej jednostce organizacyjnej Państwowej Straży Pożarnej.

Tabela punktowa uzyskanych wyników w przeliczeniu na punkty stanowi załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 marca 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu, trybu i częstotliwości przeprowadzania okresowych profilaktycznych badań lekarskich oraz okresowej oceny sprawności fizycznej strażaka Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2018 poz.673).

Wyniki II etapu zostaną ogłoszone do dnia 21.04.2021 r. na stronie internetowej KP PSP w Rawiczu http://www.gov.pl/kppsp-rawicz oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie KP PSP w Rawiczu.

III ETAP - ocena dokumentów.

Kandydat zakwalifikowany do rozmowy kwalifikacyjnej w terminie do dnia 23.04.2021 r. do godz. 15:30, zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Komendy Powiatowej PSP w Rawiczu przy ul. Scherwentkego 13, 63-900 Rawicz:

  1. kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, o ile wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub służby;
  2. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, wyszkolenie lub posiadane umiejętności;
  3. zaświadczenie o udziale w działaniach ratowniczo-gaśniczych lub ćwiczeniach organizowanych przez jednostki organizacyjne Państwowej Straży Pożarnej, o ile kandydat jest członkiem ochotniczej straży pożarnej.

 

Preferencje, za które obligatoryjnie są przyznawane punkty:

  1. szkolenie podstawowe w zawodzie strażak - 20 punktów;
  2. posiadanie tytułu zawodowego technik pożarnictwa - 25 punktów;
  3. posiadanie tytułu zawodowego inżynier pożarnictwa - 30 punktów;
  4. posiadanie tytułu zawodowego inżynier w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego, uzyskanego w Szkole Głównej Służby Pożarniczej - 15 punktów;
  5. uzyskanie kwalifikacji ratownika, o których mowa w art. 13 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2195 oraz z 2018 r. poz. 650) - 5 punktów;
  6. uprawnienia do wykonywania zawodu ratownika medycznego, o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym                    – 15 punktów;
  7. wyszkolenie pożarnicze w ochotniczej straży pożarnej - ukończone SP - 5 punktów;
  8. wyszkolenie pożarnicze w ochotniczej straży pożarnej - ukończone SP+RT - 10 punktów;
  9. wyszkolenie pożarnicze w ochotniczej straży pożarnej - ukończone SP+RT+RW               – 15 punktów;
  10. wyszkolenie pożarnicze w ochotniczej straży pożarnej - ukończone SP według programu z dnia 17 listopada 2015 r. - 15 punktów;
  11. ukończone liceum ogólnokształcące lub technikum w klasie, w której były nauczane przedmioty dotyczące funkcjonowania ochrony przeciwpożarowej, dla których zostały opracowane w szkole programy nauczania włączone do szkolnego zestawu programów nauczania - 5 punktów;

 

Preferencje, za które są przyznawane dodatkowe punkty:

  1. wykształcenie wyższe, z tytułem zawodowym inżynier lub magister inżynier, o kierunku przydatnym w Państwowej Straży Pożarnej na danym stanowisku w codziennym rozkładzie czasu służby – 15 punktów.
  2.  inne kwalifikacje lub uprawnienia wymagane na danym stanowisku, tj.  wykształcenie wyższe o kierunku przydatnym w Państwowej Straży Pożarnej na danym stanowisku w codziennym rozkładzie czasu służby – 5 punktów,
  3.  za zatrudnienie powyżej 12 miesięcy w służbie cywilnej lub na stanowisku pomocniczym lub stanowisku obsługi w jednostce organizacyjnej Państwowej Straży Pożarnej, przy realizowaniu zadań zbliżonych do zadań na stanowisku, na które jest prowadzony nabór – 15 punktów.

 

Sposób liczenia punktów:

  1. za kwalifikacje wymienione w pkt 1-3 przyznaje się punkty jedynie z jednego tytułu, z wyższą wartością punktową:
  2. za kwalifikacje wymienione w pkt 5 i 6 przyznaje się punkty jedynie z jednego tytułu, z wyższą wartością punktową;
  3. za kwalifikacje wymienione w pkt 7-10 przyznaje się punkty jedynie z jednego tytułu, z wyższą wartością punktową;
  4. za kwalifikacje wymienione w pkt 7-10 przyznaje się punkty jedynie w przypadku potwierdzenia przez właściwego dla działalności ochotniczej straży pożarnej komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej aktywnego członkostwa przez udokumentowany udział w co najmniej dwóch zdarzeniach - w działaniach ratowniczo-gaśniczych lub ćwiczeniach organizowanych przez jednostkę organizacyjną Państwowej Straży Pożarnej (w okresie jednego roku poprzedzającego datę publikacji ogłoszenia, tj. terminu składania dokumentów, o których mowa w § 5 ust. 1 rozporządzenia);

Wyjaśnienie użytych skrótów:

  1. SP - szkolenie podstawowe strażaków-ratowników ochotniczej straży pożarnej;
  2. RT - szkolenie z zakresu ratownictwa technicznego dla strażaków-ratowników ochotniczej straży pożarnej;
  3. RW - szkolenie strażaków-ratowników ochotniczej straży pożarnej z zakresu działań przeciwpowodziowych oraz ratownictwa na wodach.

Wyniki III etapu zostaną ogłoszone do dnia 26.04.2021 r. na stronie internetowej KP PSP w Rawiczu http://www.gov.pl/kppsp-rawicz oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie KP PSP w Rawiczu.

IV ETAP - rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się 28.04.2021 r. od godz. 10.00 w Komendzie Powiatowej PSP w Rawiczu – ul. Scherwentkego 13.

Podczas rozmowy kwalifikacyjnej ocenie podlega:

  1. autoprezentacja, w której kandydat przedstawia swoje słabe i mocne strony, motywację do podjęcia służby w Państwowej Straży Pożarnej oraz postawę społeczną;
  2. umiejętność przekazywania, odbierania i rozumienia informacji oraz jasnego i wyrazistego formułowania wypowiedzi;
  3. wiedza na temat funkcjonowania ochrony przeciwpożarowej;
  4. szczególne zainteresowania i dotychczasowe osiągnięcia kandydata.

Po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej każdy z członków komisji odrębnie ocenia kandydata. Maksymalna liczba punktów możliwa do przyznania przez członka komisji za każdy z elementów wynosi 10. Liczbę punktów uzyskanych w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej ustala się na podstawie średniej arytmetycznej liczby punktów przyznanych przez członków komisji z dokładnością do jednego miejsca po przecinku. Pozytywny wynik z rozmowy kwalifikacyjnej osiąga kandydat, który uzyska co najmniej 16 punktów.

OCENA KOŃCOWA - suma punktów uzyskanych podczas procesu kwalifikacyjnego zostanie opublikowana na stronie internetowej Komendy Powiatowej PSP w Rawiczu http://www.gov.pl/kppsp-rawicz oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Rawiczu w dniu 28.04.2021 r.

Zastrzega się zmianę terminów poszczególnych etapów postępowania w przypadku nieprzewidzianych okoliczności.

V ETAP - ustalenie zdolności fizycznej i psychicznej do pełnienia służby w Państwowej Straży Pożarnej.

Kandydata, który uzyskał najwyższą liczbę punktów, z uwzględnieniem liczby stanowisk, na które jest prowadzony nabór do służby w Państwowej Straży Pożarnej, kieruje się do komisji lekarskiej podległej ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych w celu orzeczenia zdolności fizycznej i psychicznej do pełnienia służby w Państwowej Straży Pożarnej. W przypadku gdy komisja lekarska podległa ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych orzeknie, że kandydat jest niezdolny do służby w Państwowej Straży Pożarnej, na badania lekarskie kieruje się kolejnego kandydata z najwyższą liczbą punktów uzyskanych w postępowaniu kwalifikacyjnym.

Nie stawienie się kandydata na komisji lekarskiej, wyklucza go z procesu rekrutacji.

Informacja o naborze do służby w KP PSP w Rawiczu zostanie umieszczona:

  1. na tablicy ogłoszeń w siedzibie KP PSP w Rawiczu, ul. Scherwentkego 13,
  2. na stronie internetowej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu http://www.gov.pl/kppsp-rawicz,
  3. na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy w Rawiczu http://rawicz.praca.gov.pl, ul. Stanisława Kamińskiego 19a.

Ważne informację:

  1. Przed przystąpieniem do każdego z etapów naboru (testy, rozmowa kwalifikacyjna) kandydat jest zobowiązany okazać komisji dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość.
  2. Kandydaci w postępowaniu kwalifikacyjnym zobowiązani są do śledzenia informacji o przebiegu naboru na stronie internetowej KP PSP w Rawiczu  http://www.gov.pl/kppsp-rawicz lub na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy, gdzie będą publikowane informacje na temat ewentualnych zmian w przebiegu naboru lub kandydatów zakwalifikowanych do dalszych etapów.
  3. Kandydat może przystąpić do danego etapu tylko i wyłącznie w dniu, kiedy dany etap został zaplanowany.
  4. Kandydat, który nie zgłosił się do II etapu naboru – testu sprawności fizycznej w czasie jego przeprowadzania, ma prawo przystąpić do testu w terminie do 15 minut liczonych od chwili zakończenia ostatniej próby przez ostatniego testowanego kandydata. Nieprzystąpienie przez kandydata do próby w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z jego wykluczeniem z dalszego postępowania rekrutacyjnego.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej "RODO") informujemy, że:

Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest:

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu (63-900 Rawicz, ul. Scherwentkego 13, tel. 47 771-43-00. fax. 65 322-43-18, e-mail: kppsprawicz@psp.wlkp.pl).

  1. W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych: (61-767 Poznań ul. Masztalarska 3, tel.: 47 771 61 89, kontakt elektroniczny: http://archiwum.psp.wlkp.pl/iod/).
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia obecnego naboru do służby wraz z przeprowadzeniem postępowania kwalifikacyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) i c) RODO, ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej oraz rozporządzenia MSWiA z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie postepowania kwalifikacyjnego o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U. z 2018, poz. 672).
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres obecnego naboru, zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi archiwizacji.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  5. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531-03-00. fax. 22 531-03-01, e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
  6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie dobrowolne. Odmowa podania danych obligatoryjnych spowoduje nie objęcie Pani/Pana procesem naboru.
  7. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wymagania stawiane kandydatom do służby w Państwowej Straży Pożarnej opracowano na podstawie:

  1. Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o Państwowej Straży Pożarnej (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1123 z późn. zm.)
  2. Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 marca 2018 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego w stosunku do kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2018 r., poz. 672)
  3. Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 marca 2018 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu, trybu i częstotliwości przeprowadzania okresowych badań profilaktycznych badań lekarskich oraz okresowej oceny sprawności fizycznej strażaka Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2018, poz. 673).

Materiały

Ogłoszenie​_o​_naborze
nabór​_kwatermistrz​_ogłoszenie.pdf 4.24MB
I​_etap​_protokół
I​_etap​_naboru.pdf 0.62MB
II​_etap​_protokół
II​_etap​_naboru.pdf 0.68MB
III​_etap​_protokół
III​_etap​_naboru.pdf 0.77MB
IV​_etap​_protokół
IV​_etap​_protokół​_naboru.pdf 0.41MB
Nabór​_V​_etap
Nabór​_V​_etap.pdf 0.32MB
Protokół końcowy
protokół​_końcowy.pdf 0.34MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.04.2021 15:09 Krzysztof Skrzypczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
str. Sylwia Sierpowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Stażysta - stanowisko d/s kwatermistrzowskich_01.04.2021 r. 8.0 08.06.2021 14:22 Krzysztof Skrzypczak
Stażysta - stanowisko d/s kwatermistrzowskich_01.04.2021 r. 7.0 02.06.2021 15:23 Krzysztof Skrzypczak
Stażysta - stanowisko d/s kwatermistrzowskich_01.04.2021 r. 6.0 28.04.2021 22:05 Krzysztof Skrzypczak
Stażysta - stanowisko d/s kwatermistrzowskich_01.04.2021 r. 5.0 26.04.2021 15:22 Krzysztof Skrzypczak
Stażysta - stanowisko d/s kwatermistrzowskich_01.04.2021 r. 4.0 21.04.2021 22:21 Krzysztof Skrzypczak
Stażysta - stanowisko d/s kwatermistrzowskich_01.04.2021 r. 3.0 19.04.2021 11:29 Krzysztof Skrzypczak
Stażysta - stanowisko d/s kwatermistrzowskich_01.04.2021 r. 2.0 19.04.2021 09:14 Krzysztof Skrzypczak
Stażysta - stanowisko d/s kwatermistrzowskich_01.04.2021 r. 1.0 01.04.2021 15:09 Krzysztof Skrzypczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}