W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych

Do zadań sekcji ds. organizacyjno-kadrowych należy:

W zakresie spraw organizacyjnych i archiwizacyjnych:

  1. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
  2. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
  3. opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
  4. prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
  5. prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
  6. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  7. organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej przez rzecznika prasowego;
  8. przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
  9. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej;
  10. organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo – gaśniczej;
  11. realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
  12. prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego, realizowanie założeń polityki kadrowo-płacowej komendanta powiatowego;

 

W zakresie spraw kadrowych:

  1. realizowanie założeń polityki kadrowo-płacowej komendanta powiatowego, w tym sporządzanie list płac;
  2. przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej, w tym dowódcy jednostki ratowniczo-gaśniczej;
  3. opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
  4. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
  5. ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
  6. prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej;
  7. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno-rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  8. realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
{"register":{"columns":[]}}