Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Organizacyjnych
tel. 85 722 99 06, 47 711 84 10, MSW 711 84 10
lic. Iwona MAGNUSZEWSKA – Technik
(w tym Sekretariat Komendanta Powiatowego PSP i Kancelaria Dokumentów Niejwnych)
Do zadań Samodzielnego Stanowiska Pracy ds. Organizacyjnych należą w szczególności:
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej,
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego,
- opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego,
- prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów,
- prowadzenie obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej,
- organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
- przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej,
- opracowywanie propozycji zmian struktur organizacyjnych komendy powiatowej,
- organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo – gaśniczej,
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej,
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego,
- ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej,
- koordynacja dostępności komendy dla obywateli w myśl ustawy o zapewnianiu dostępności dla osób ze szczególnym potrzebami.
Zadania z zakresu ochrony informacji niejawnych:
- pełnienie funkcji kierownika Kancelarii Dokumentów Niejawnych Komendy Powiatowej PSP w Sokółce,
- zapewnianie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego,
- bezpośredni nadzór nad obiegiem materiałów,
- udostępnianie materiałów osobom do tego uprawnionym,
- wydawanie materiałów osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,
- egzekwowanie zwrotu materiałów,
- przestrzeganie właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów w kancelarii oraz jednostce organizacyjnej.