Zapytanie ofertowe - sprzątanie pomieszczeń komendy
03.12.2021
Zapraszamy do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia na sprzątanie pomieszczeń Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sokółce, 16-100 Sokółka, Plac Kościuszki 4 zgodnie z wymaganiami wynikającymi z poniższej dokumentacji.
Materiały
1. Ogłoszenie postępowani_Opis przedmiotu zamówienia - sprzatanie pomieszczeń KP PSP Sokółka1_Ogłoszenie_postępowani_Opis_przedmiotu_zamówienia_-_sprzatanie_pomieszczeń_KP_PSP_Sokółka.pdf 0.32MB 2. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
2_Załącznik_nr_1_-_Formularz_ofertowy.pdf 0.18MB 3. Załącznik nr 2 - Klauzula informacyjna
3_Załącznik_nr_2_-_Klauzula_informacyjna.pdf 0.25MB 4. Załącznik nr 3 - Projekt umowy
4_Załącznik_nr_3_-_Projekt_umowy.pdf 0.28MB 5. Informacja z otwarcia ofert - sprzątanie pomieszczeń
5_Informacja_z_otwarcia_ofert_-_sprzątanie_pomieszczeń.pdf 0.18MB 6. Informacja o wyborze oferty - sprzątanie
6_Informacja_o_wyborze_oferty_-_sprzątanie.pdf 0.15MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 03.12.2021 14:54 Zbigniew Makar
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Mariusz Miszkin
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zapytanie ofertowe - sprzątanie pomieszczeń komendy | 3.0 | 10.12.2021 18:18 Zbigniew Makar |
Zapytanie ofertowe - sprzątanie pomieszczeń komendy | 2.0 | 10.12.2021 12:24 Zbigniew Makar |
Zapytanie ofertowe - sprzątanie pomieszczeń komendy | 1.0 | 03.12.2021 14:54 Zbigniew Makar |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP