Zaświadczenie o zdarzeniu/pożarze
Wniosek o wydanie zaświadczenia o zdarzeniu
Wniosek można składać:
- Osobiście w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
w Strzelcach Krajeńskich, 66-500 Strzelce Krajeńskie, ul. Wyzwolenia 7. - Za pośrednictwem poczty, na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Strzelcach Krajeńskich 66-500 Strzelce Kraj., ul. Wyzwolenia 7.
- Pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@straz.strzelce.pl
- Faksem na nr +48 957639670
Do wniosku o wydanie zaświadczenia o zdarzeniu należy dołączyć opłatę skarbową w kwocie 17 złotych.
Zgodnie z opisem na stronie Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich opłaty skarbowe należy dokonywać na:
28 8362 0005 0399 1819 2000 0010
Lubusko-Wielkopolski Bank Spółdzielczy z s. w Drezdenku
Tytułem : opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia
UWAGA! Przed dokonaniem przelewu sprawdź na stronie Urzędu Miasta w Strzelcach Krajeńskich czy nie doszło do zmiany numeru konta.
Materiały
Wniosek o wydanie zaświadczenia ze zdarzeniaWniosek_o_wydanie_zaświadczenia_ze_zdarzenia.docx 0.01MB