W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaświadczenie o zdarzeniu/pożarze

Wniosek o wydanie zaświadczenia o zdarzeniu

 

Wniosek można składać:

  1. Osobiście w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
    w Strzelcach Krajeńskich, 66-500 Strzelce Krajeńskie, ul. Wyzwolenia 7
    .
  2. Za pośrednictwem poczty, na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Strzelcach Krajeńskich 66-500 Strzelce Kraj., ul. Wyzwolenia 7.
  3. Pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@straz.strzelce.pl
  4. Faksem na nr +48 957639670

Do wniosku o wydanie zaświadczenia o zdarzeniu należy dołączyć opłatę skarbową w kwocie 17 złotych.

 

Zgodnie z opisem na stronie Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich opłaty skarbowe należy dokonywać na:

28 8362 0005 0399 1819 2000 0010

Lubusko-Wielkopolski Bank Spółdzielczy z s. w Drezdenku

Tytułem : opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia

 

UWAGA! Przed dokonaniem przelewu sprawdź na stronie Urzędu Miasta w Strzelcach Krajeńskich czy nie doszło do zmiany numeru konta.

Materiały

Wniosek o wydanie zaświadczenia ze zdarzenia
Wniosek​_o​_wydanie​_zaświadczenia​_ze​_zdarzenia.docx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}