Samodzielne stanowisko ds. kwatermistrzowskich
mgr Karolina Sawko
Inspektor
tel. 95 755 1431
karolina.sawko@straz.sulecin.pl
- W zakresie działalności kwatermistrzowskiej:
1) administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie;
2) opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną, bądź wyposażenia osobistego;
3) prowadzenie obsługi mundurowej strażaków;
4) dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych;
5) zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie powiatu oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych;
6) prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej i magazynu głównego komendy powiatowej;
7) prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej majątku;
8) likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku;
9) sporządzanie planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej;
10) systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów i ustalenie z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie;
11) realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł;
12) ewidencja oraz nadzór i konserwacja sprzętu obrony cywilnej.
- W zakresie techniki:
1) nadzór nad inicjowaniem i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego;
2) nadzór nad prowadzeniem spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych;
3) nadzór nad obsługą transportową komórek organizacyjnych komendy powiatowej;
4) nadzór nad prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi;
5) nadzorowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy powiatowej dokumentacji związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
6) nadzór nad organizowaniem przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń i instalacji technicznych;
7) nadzór nad wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupywanych samochodów i sprzętu silnikowego.
- W zakresie informatyki:
1) nadzór nad analizowaniem i planowaniem potrzeb sprzętowych oraz nad wdrażaniem i nadzorowaniem sieci informatycznej funkcjonującej w komórkach organizacyjnych komendy powiatowej;
2) nadzór nad zapewnieniem niezawodnego działania sieci informatycznej funkcjonującej w komórkach organizacyjnych komendy powiatowej;
3) nadzór nad sporządzaniem informacji i analiz z zakresu informatyki;
4) nadzór nad systematycznym archiwizowaniem danych elektronicznych przechowywanych w urządzeniach otoczenia sieciowego sieci informatycznej komendy powiatowej;
5) nadzór nad realizacją zadań administratora sieci i środowisk programowych;
6) nadzór nad utrzymaniem w sprawności istniejących w komendzie powiatowej systemów teleinformatycznych.
- W zakresie spraw finansowych:
1) prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych
- Pierwsza publikacja:
- 20.11.2020 15:48 asp. Mariusz Szabat
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- asp. Szabat Mariusz
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Samodzielne stanowisko ds. kwatermistrzowskich | 2.0 | 19.07.2024 17:37 asp. Mariusz Szabat |
Samodzielne stanowisko ds. kwatermistrzowskich | 1.0 | 20.11.2020 15:48 asp. Mariusz Szabat |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP