W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat w sprawie organizacji obsługi interesantów w KP PSP w Świdnicy

Informacja_KP

Szanowni Państwo,
od 24 stycznia 2022 r. do odwołania wprowadza się ograniczenia w funkcjonowaniu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy w zakresie wskazanym poniżej:

  1. W KP PSP w Świdnicy można pozostawić dokumenty w formie papierowej. W tym celu należy skorzystać z domofonu w budynku KP PSP w Świdnicy, po zadzwonieniu domofonem do wejścia do komendy podejdzie pracownik który odbierze dokumenty.
  2. We wszystkich sprawach, prowadzonych przez tutejszą Komendę, można kontaktować się z pracownikami telefonicznie i mailowo lub przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną, a także za pośrednictwem ePUAP.
  3. Numery telefonów kontaktowych znajdują się w zakładkach KONTAKT lub O NAS/STRUKTURA ORGANIZACYJNA(wybierając odpowiednią komórke) na stronie internetowej Komendy.
  4. Komenda prowadzi bezpośrednią obsługę interesantów w sprawach wymagających  osobistego stawienia się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie.
  5. Ewentualne wejście do Komendy jest możliwe tylko i wyłącznie w maseczce zasłaniającej usta i nos.
    Osoby bez maseczek nie będą obsługiwane. Po wejściu do budynku należy obowiązkowo zdezynfekować ręce.
  6. Na umówioną wizytę należy przychodzić do Komendy nie wcześniej niż 10 minut przed umówioną godziną.
  7. Informacje szczegółowe:
  • SPRAWY dotyczące zakresu SEKCJI KONTROLNO – ROZPOZNAWCZEj– dokumenty należy pozostawić w formie określonej w pkt. 1 lub przesłać na adres siedziby. Osobiste załatwianie sprawy możliwe jest  jedynie w sytuacjach wymagających bezpośredniego kontaktu z uwagi na skomplikowany charakter postępowania i inne czynniki uniemożliwiające lub w sposób znaczący utrudniające jego prowadzenie, wyłącznie po telefonicznym umówieniu terminu i godziny wizyty. Kontakt w tej sprawie pod numerem telefonu: 74 851 88 83 lub 74 851 88 78.
  • SKŁADANIE SKARG I WNIOSKÓW  – złożenie pisemne poprzez przesłanie korespondencji na adres siedziby lub poprzez mail lub ePUAP. Osobiście: interesanci obsługiwani będą wyłącznie po telefonicznym umówieniu terminu i godziny wizyty. Kontakt w tej sprawie pod numerem telefonu: 74-851-88-88.

 

Opracowanie: mł. bryg. Łukasz Grzelak

 

{"register":{"columns":[]}}