Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych
Kierownik Sekcji
mł. kpt. mgr Karolina Czyż
Telefon: (58) 530-40-65
Fax: (58) 530-40-90
e-mail: pok.tczew@straz.gda.pl
Godziny urzędowania: 7.30 - 15.30
Technik
Małgorzata Engler-Kmieć
Telefon: (58) 530-40-64
Fax: (58) 530-40-90
e-mail: sekretariat.tczew@straz.gda.pl
Godziny urzędowania: 7.30 - 15.30
Zadania sekcji
1. W zakresie spraw organizacyjnych:
1) realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
2) organizowanie odpraw służbowych, narad, konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
3) opracowanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
4) prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
5) organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
6) przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
7) opracowanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej;
8) organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i Jednostek Ratowniczo – Gaśniczych;
9) realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
10) prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;
2. W zakresie spraw kadrowych:
1) realizowanie założeń polityki kadrowo-płacowej komendanta powiatowego;
2) przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym Dowódców Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych;
3) opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służb i pracy w komendzie powiatowej;
4) opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
5) ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
6) prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej ;
7) sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
8) realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
9) analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych;
10) zlecanie właściwym podmiotom zewnętrznym obsługi prawnej komendy.
- Pierwsza publikacja:
- 17.09.2020 08:36 Konrad Majewski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- asp. Konrad Majewski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych | 11.0 | 08.10.2024 08:49 Konrad Majewski |
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych | 10.0 | 08.10.2024 08:49 Konrad Majewski |
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych | 9.0 | 08.10.2024 08:48 Konrad Majewski |
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych | 8.0 | 08.10.2024 08:48 Konrad Majewski |
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych | 7.0 | 23.09.2024 14:43 Konrad Majewski |
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych | 6.0 | 18.04.2024 10:08 Konrad Majewski |
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych | 5.0 | 19.05.2023 11:58 Konrad Majewski |
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych | 4.0 | 21.09.2022 12:16 Konrad Majewski |
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych | 3.0 | 06.05.2022 12:58 Konrad Majewski |
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych | 2.0 | 11.03.2021 09:54 Konrad Majewski |
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych | 1.0 | 17.09.2020 08:36 Konrad Majewski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP