W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych

Kierownik Sekcji

mł. kpt. mgr Karolina Czyż

Telefon: (58) 530-40-65
Fax: (58) 530-40-90
e-mail: pok.tczew@straz.gda.pl
Godziny urzędowania: 7.30 - 15.30

Technik

   

   Małgorzata Engler-Kmieć

   Telefon: (58) 530-40-64
   Fax: (58) 530-40-90
   e-mail: sekretariat.tczew@straz.gda.pl
   Godziny urzędowania: 7.30 - 15.30

 

 

Zadania sekcji

1. W zakresie spraw organizacyjnych: 

1)   realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
2)  organizowanie  odpraw  służbowych,  narad,  konferencji  z  udziałem  komendanta powiatowego;
3)  opracowanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego; 
4)  prowadzenie  spraw  obiegu  dokumentów  i  instrukcji  kancelaryjnej  w  komendzie powiatowej; 
5)  organizowanie  współpracy  z  terenowymi  organami  administracji  publicznej,  innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej; 
6)  przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania  komendy powiatowej; 
7)  opracowanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej; 
8)  organizowanie  systemu  i  koordynacji  kontroli  wewnętrznej  komórek  organizacyjnych komendy powiatowej i Jednostek Ratowniczo – Gaśniczych; 
9)  realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej; 
10) prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego; 
 
2. W zakresie spraw kadrowych: 

1)  realizowanie założeń polityki kadrowo-płacowej komendanta powiatowego; 
2)  przygotowywanie  zakresów  czynności  dla  kierujących  komórkami  organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym Dowódców Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych; 
3)  opracowywanie  regulaminów,  wytycznych  i  procedur  dotyczących  służb  i  pracy  w komendzie powiatowej; 
4)  opracowywanie  propozycji  zmian  struktur  wewnątrz  organizacyjnych  komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów; 
5)  ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej; 
6)  prowadzenie  spraw  osobowych  strażaków  i  pracowników  cywilnych  oraz  emerytów i rencistów komendy powiatowej ; 
7)  sporządzanie  i  kompletowanie  dokumentacji  emerytalno  -  rentowej  strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej; 
8)  realizowanie  zadań  z  zakresu  profilaktyki  zdrowotnej  strażaków  i  pracowników cywilnych komendy powiatowej; 
9)  analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych; 
10) zlecanie właściwym podmiotom zewnętrznym obsługi prawnej komendy. 
 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.09.2020 08:36 Konrad Majewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
asp. Konrad Majewski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 11.0 08.10.2024 08:49 Konrad Majewski
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 10.0 08.10.2024 08:49 Konrad Majewski
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 9.0 08.10.2024 08:48 Konrad Majewski
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 8.0 08.10.2024 08:48 Konrad Majewski
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 7.0 23.09.2024 14:43 Konrad Majewski
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 6.0 18.04.2024 10:08 Konrad Majewski
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 5.0 19.05.2023 11:58 Konrad Majewski
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 4.0 21.09.2022 12:16 Konrad Majewski
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 3.0 06.05.2022 12:58 Konrad Majewski
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 2.0 11.03.2021 09:54 Konrad Majewski
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 1.0 17.09.2020 08:36 Konrad Majewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}