W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator ds. dostępności

09.08.2021

Koordynator do spraw dostępności

Komendant Powiatowy  Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Mazowieckim, w związku realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Mazowieckim: 

Pana Remigiusza Ambrozika  do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności,
Do zadań koordynatora ds. dostępności należy:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez komendę, 
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
  • monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.


Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Mazowieckim  – Remigiusz Ambrozik,
e-mail: r.ambrozik@lodzkie.straz.gov.pl
tel. 44 725-91-08

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.08.2021 00:07 asp. Katarzyna Kowalska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
koordynator ds. dostępności
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds. dostępności 4.0 20.03.2025 10:52 Paweł Filipczak
Koordynator ds. dostępności 3.0 31.03.2023 11:21 asp. Katarzyna Kowalska
Koordynator ds. dostępności 2.0 27.08.2021 10:51 asp. Katarzyna Kowalska
Koordynator ds. dostępności 1.0 10.08.2021 00:07 asp. Katarzyna Kowalska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP