W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator ds. dostępności

09.08.2021

Koordynator do spraw dostępności

Komendant Powiatowy  Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Mazowieckim, w związku realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Mazowieckim: 

Pana Konrada Makowskiego  do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności,
Do zadań koordynatora ds. dostępności należy:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę, 
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
  • monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.


Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Mazowieckim  – Konrad Makowski,
e-mail: kmakowski@lodzkie.straz.gov.pl
tel. 44 725-91-08

Materiały

Koordynator do spraw dostępności
Koordynator​_do​_spraw​_dostępności.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.08.2021 00:07 asp. Katarzyna Kowalska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
koordynator ds. dostępności
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds. dostępności 3.0 31.03.2023 11:21 asp. Katarzyna Kowalska
Koordynator ds. dostępności 2.0 27.08.2021 10:51 asp. Katarzyna Kowalska
Koordynator ds. dostępności 1.0 10.08.2021 00:07 asp. Katarzyna Kowalska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}