Koordynator ds. dostępności
09.08.2021
Koordynator do spraw dostępności
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Mazowieckim, w związku realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Mazowieckim:
Pana Konrada Makowskiego do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności,
Do zadań koordynatora ds. dostępności należy:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
- monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Mazowieckim – Konrad Makowski,
e-mail: kmakowski@lodzkie.straz.gov.pl
tel. 44 725-91-08
Materiały
Koordynator do spraw dostępnościKoordynator_do_spraw_dostępności.docx 0.03MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 10.08.2021 00:07 asp. Katarzyna Kowalska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- koordynator ds. dostępności
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds. dostępności | 3.0 | 31.03.2023 11:21 asp. Katarzyna Kowalska |
Koordynator ds. dostępności | 2.0 | 27.08.2021 10:51 asp. Katarzyna Kowalska |
Koordynator ds. dostępności | 1.0 | 10.08.2021 00:07 asp. Katarzyna Kowalska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP