W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja ds. Finansowych

Główna Księgowa

st. str. Renata Łakomy
tel. (22) 76 13 343

adres e-mail: finanse@pspwolomin.pl


Agnieszka Radomska
tel. (22) 76 13 343

adres e-mail: finanse@pspwolomin.pl


 

Do zadań sekcji finansów należy w szczególności:

  1. sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta powiatowego nad gospodarką finansową,
  2. prowadzenie rachunkowości komendy powiatowej,
  3. prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającej zwłaszcza na:
    1. wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji komendy powiatowej,
    2. przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
    3. zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez komendę powiatową,
    4. zapewnieniu terminowego ściągania należności,
  4. analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji komendy powiatowej oraz opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z ich wykorzystania,
  5. rozliczanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych, w tym środków pochodzących z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej,
  6. prowadzenie wewnętrznej kontroli finansowej (kontroli w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych),
  7. nadzorowanie gospodarki materiałowej Komendy oraz nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy powiatowej,
  8. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Komendanta, dotyczących prowadzenia rachunkowości oraz prowadzenie nadzoru nad realizacja tych przepisów wewnętrznych,:
    1. zakładowego planu kont,
    2. obiegu dokumentów /dowodów księgowych/,
    3. zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,
  9. sporządzanie bilansu Komendy,
  10. sporządzanie list płac, poborów i dodatkowych płatności w oparciu o wydane decyzje,
  11. prowadzenie ubezpieczeń społecznych (ZUS),
  12. pobieranie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i jego roczne rozliczanie,
  13. prowadzenie kart wynagrodzeń.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.04.2021 13:15 bryg. Marcin Żwirkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
bryg. Jarosław Kłak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja ds. Finansowych 4.0 27.05.2022 15:33 bryg. Marcin Żwirkowski
Sekcja ds. Finansowych 3.0 10.11.2021 11:02 bryg. Marcin Żwirkowski
Sekcja ds. Finansowych 2.0 02.07.2021 09:13 bryg. Marcin Żwirkowski
Sekcja ds. Finansowych 1.0 22.04.2021 13:15 bryg. Marcin Żwirkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}