Koordynator ds. dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ząbkowicach Śl., wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ząbkowicach Śl., w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Funkcję Koordynatora ds. dostępności cyfrowej w Komendzie Powiatowej PSP w Ząbkowicach Śląskich pełni mł. asp. inż. Bartłomiej Prorok - Starszy Inspektor ds. kontrolno-rozpoznawczej, natomiast funkcję Koordynatora ds. dostępności architektonicznej pełni st. sekc. Andrzej Stecyk – st. technik Sekcji operacyjno-szkoleniowej, tel.748157371, e-mail: kpzabkowice@kwpsp.wroc.pl .