Skargi i wnioski
Śląski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach lub upoważniony Zastępca Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 16.00 - 18.00 ), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Wojewódzkiego PSP, tel.: +48 47 851 51 10
W Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach skargi i wnioski przyjmowane są oraz rozpatrywane od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30 telefon: 47 851 57 13 lub 47 851 51 10.
Skargi i wnioski można składać:
• Listownie - na adres:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Wita Stwosza 36, 40-062 KATOWICE;
• Osobiście - w Kancelarii Ogólnej przy ul. Wita Stwosza 36
od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30;
• Za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej KW PSP w Katowicach ePUAP: SkrytkaESP;
ePUAP: /KWPSPKatowice/SkrytkaESP
• Za pośrednictwem poczty elektronicznej: na adres: straz@katowice.kwpsp.gov.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”;
• Faksem na numer: +48 47 851 51 15;
• Ustnie do protokołu: po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się pod numerem tel.: 47 851 57 13 lub 47 851 51 10
WAŻNE!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinien zawierać:
- Imię i nazwisko wnoszącego.
- Dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Materiały
Klauzula skargi i wnioskiKlauzula_skargi_i_wnioski.pdf 0.12MB Informacja na temat rozpatrzonych skarg i anonimów w 2021 roku
Informacja_na_temat_rozpatrzonych_skarg_i_anonimów_w_2021_roku.pdf 0.56MB Informacja nt. rozpatrzonych skarg i anonimów w 2022 r.
Informacja_nt_rozpatrzonych_skarg_i_anonimów_w_2022_rdocx.pdf 0.15MB Informacja nt. rozpatrzonych skarg i anonimów w 2023 r.
Informacja_nt_rozpatrzonych_skarg_i_anonimów_w_2023_r.pdf 0.16MB
Podstawa prawna
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków. Dz.U. 2002 nr 5 poz. 46
- Pierwsza publikacja:
- 08.12.2020 10:10 Aneta Gołębiowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Kontroli
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i wnioski | 13.0 | 06.02.2024 11:46 Magdalena Olszar |
Skargi i wnioski | 12.0 | 04.07.2023 10:30 Magdalena Olszar |
Skargi i wnioski | 11.0 | 30.06.2023 14:58 Aneta Gołębiowska |
Skargi i wnioski | 10.0 | 17.01.2023 12:35 Magdalena Olszar |
Skargi i wnioski | 9.0 | 07.09.2022 10:00 Aneta Gołębiowska |
Skargi i wnioski | 8.0 | 10.02.2022 09:27 Aneta Gołębiowska |
Skargi i wnioski | 7.0 | 10.02.2022 09:14 Aneta Gołębiowska |
Skargi i wnioski | 6.0 | 10.02.2022 08:57 Aneta Gołębiowska |
Skargi i wnioski | 5.0 | 09.02.2022 15:06 Aneta Gołębiowska |
Skargi i wnioski | 4.0 | 09.02.2022 15:04 Aneta Gołębiowska |
Skargi i wnioski | 3.0 | 27.01.2022 12:12 Magdalena Olszar |
Skargi i wnioski | 2.0 | 22.01.2021 11:38 Aneta Gołębiowska |
Skargi i wnioski | 1.0 | 08.12.2020 10:10 Aneta Gołębiowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP