W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

I posiedzenie zespołu koordynującego EZD

10.03.2022

I posiedzenie zespołu EZD

7 marca br. w Komendzie Wojewódzkiej PSP w Warszawie odbyło się I posiedzenie zespołu koordynującego wdrożenie systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w jednostkach organizacyjnych PSP województwa mazowieckiego.

Spotkaniu przewodniczył st. bryg. Paweł Pomorski – Naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru KW PSP w Warszawie. Z ramienia Komendy Wojewódzkiej udział w spotkaniu wzięli również st. bryg. Grzegorz Janik – Naczelnik Wydziału Informatyki i Łączności, bryg. Grzegorz Kamiński – Zastępca Naczelnika Wydziału Organizacji i Nadzoru, kpt. Artur Gust – Wydział Informatyki i Łączności,  mgr Paulina Merks – Wydział Organizacji i Nadzoru.  W spotkaniu, w formie wideokonferencji, uczestniczyli:

  • Komendant Powiatowy PSP w Białobrzegach – bryg. Grzegorz Gozdek

oraz przedstawiciele Komend Miejskich PSP województwa mazowieckiego:

  • Komenda Miejska PSP m.st. Warszawy – mł. bryg. Kacper Papis,
  • Komenda Miejska PSP w Ostrołęce – mł. kpt. Marcin Nalewajk,
  • Komenda Miejska PSP w Siedlcach – mł. kpt. Anna Drosio,
  • Komenda Miejska PSP w Płocku – asp. Andrzej Smolczewski,
  • Komenda Miejska PSP w Radomiu – st. sekc. Kinga Sikora,

Podczas pierwszego spotkania omówiono organizację i funkcjonowanie systemu EZD” oraz przedstawiono dotychczas zrealizowane zadania techniczne  związane z przygotowaniem do wdrożenia systemu. Przewodniczący zespołu przydzielił członkom zespołu zadania do realizacji.

Kolejne posiedzenie zespołu planowane jest w najbliższym czasie.

 

Tekst: str. Arkadiusz Malik – Komenda Wojewódzka PSP w Warszawie.

Zdjęcia: st. str. Katarzyna Urbanowska – Komenda Wojewódzka PSP w Warszawie.

{"register":{"columns":[]}}