I posiedzenie zespołu koordynującego EZD
10.03.2022
7 marca br. w Komendzie Wojewódzkiej PSP w Warszawie odbyło się I posiedzenie zespołu koordynującego wdrożenie systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w jednostkach organizacyjnych PSP województwa mazowieckiego.
Spotkaniu przewodniczył st. bryg. Paweł Pomorski – Naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru KW PSP w Warszawie. Z ramienia Komendy Wojewódzkiej udział w spotkaniu wzięli również st. bryg. Grzegorz Janik – Naczelnik Wydziału Informatyki i Łączności, bryg. Grzegorz Kamiński – Zastępca Naczelnika Wydziału Organizacji i Nadzoru, kpt. Artur Gust – Wydział Informatyki i Łączności, mgr Paulina Merks – Wydział Organizacji i Nadzoru. W spotkaniu, w formie wideokonferencji, uczestniczyli:
- Komendant Powiatowy PSP w Białobrzegach – bryg. Grzegorz Gozdek
oraz przedstawiciele Komend Miejskich PSP województwa mazowieckiego:
- Komenda Miejska PSP m.st. Warszawy – mł. bryg. Kacper Papis,
- Komenda Miejska PSP w Ostrołęce – mł. kpt. Marcin Nalewajk,
- Komenda Miejska PSP w Siedlcach – mł. kpt. Anna Drosio,
- Komenda Miejska PSP w Płocku – asp. Andrzej Smolczewski,
- Komenda Miejska PSP w Radomiu – st. sekc. Kinga Sikora,
Podczas pierwszego spotkania omówiono organizację i funkcjonowanie systemu EZD” oraz przedstawiono dotychczas zrealizowane zadania techniczne związane z przygotowaniem do wdrożenia systemu. Przewodniczący zespołu przydzielił członkom zespołu zadania do realizacji.
Kolejne posiedzenie zespołu planowane jest w najbliższym czasie.
Tekst: str. Arkadiusz Malik – Komenda Wojewódzka PSP w Warszawie.
Zdjęcia: st. str. Katarzyna Urbanowska – Komenda Wojewódzka PSP w Warszawie.