W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Szkolenie z zakresu stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

24.04.2024

Szkolenie z zakresu stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

23 kwietnia 2024 roku Wydział Logistyki Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie zorganizował szkolenie z zakresu stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Spotkanie miało na celu doskonalenie wiedzy w dziedzinie zamówień publicznych, w tym wymianę dotychczasowych doświadczeń. Poruszono tematykę dotyczącą najistotniejszych problemów w przeprowadzanych postępowaniach przetargowych oraz omówiono dobre praktyki w zakresie prowadzonych procedur o udzielenie zamówień publicznych.  

Spotkanie otworzył Mazowiecki Komendant Wojewódzki PSP st. bryg. Artur Gonera wraz  Zastępcą st. bryg. Piotrem Gąską.

W szkoleniu udział brali funkcjonariusze i pracownicy cywilni jednostek PSP z terenu
woj. mazowieckiego.

Szkolenie poprowadzili funkcjonariusze Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie w składzie:

  • mł. bryg. Piotr Strzelecki – Naczelnik Wydziału Logistyki,
  • str. Martyna Matusiak – Wydział Logistyki Sekcja Zamówień publicznych,
  • str. Magdalena Szafrańska - Wydział Logistyki Sekcja Zamówień publicznych.

Przeprowadzone szkolenie rozpoczyna cykl spotkań mających na celu wsparcie jednostek PSP z terenu woj. mazowieckiego przez tut. Komendę, w zakresie podniesienia wiedzy i wymiany doświadczeń przy realizacji procedur o udzielenie zamówień publicznych.

 

Opracowanie: Wydział Logistyki KW PSP w Warszawie.

Zdjęcia: mł. kpt. Katarzyna Urbanowska - Rzecznik Prasowy Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego PSP.

 

Zdjęcia (6)

{"register":{"columns":[]}}