Szkolenie z zakresu stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
24.04.2024
23 kwietnia 2024 roku Wydział Logistyki Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie zorganizował szkolenie z zakresu stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Spotkanie miało na celu doskonalenie wiedzy w dziedzinie zamówień publicznych, w tym wymianę dotychczasowych doświadczeń. Poruszono tematykę dotyczącą najistotniejszych problemów w przeprowadzanych postępowaniach przetargowych oraz omówiono dobre praktyki w zakresie prowadzonych procedur o udzielenie zamówień publicznych.
Spotkanie otworzył Mazowiecki Komendant Wojewódzki PSP st. bryg. Artur Gonera wraz Zastępcą st. bryg. Piotrem Gąską.
W szkoleniu udział brali funkcjonariusze i pracownicy cywilni jednostek PSP z terenu
woj. mazowieckiego.
Szkolenie poprowadzili funkcjonariusze Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie w składzie:
- mł. bryg. Piotr Strzelecki – Naczelnik Wydziału Logistyki,
- str. Martyna Matusiak – Wydział Logistyki Sekcja Zamówień publicznych,
- str. Magdalena Szafrańska - Wydział Logistyki Sekcja Zamówień publicznych.
Przeprowadzone szkolenie rozpoczyna cykl spotkań mających na celu wsparcie jednostek PSP z terenu woj. mazowieckiego przez tut. Komendę, w zakresie podniesienia wiedzy i wymiany doświadczeń przy realizacji procedur o udzielenie zamówień publicznych.
Opracowanie: Wydział Logistyki KW PSP w Warszawie.
Zdjęcia: mł. kpt. Katarzyna Urbanowska - Rzecznik Prasowy Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego PSP.