W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Jak się zarejestrować

Czego będziesz potrzebował

Aby zarejestrować swoją firmę, potrzebujesz jednej z poniższych rzeczy:

  • login z hasłem do profilu zaufanego i telefon komórkowy,
  • podpis kwalifikowany,
  • e-dowód,
  • Moje ID,
  • aplikacja mObywatel.

Dane potrzebne do wypełnienia wniosku:

  • dane firmy,
  • numer telefonu kontaktowego,
  • adres strony internetowej (jeśli masz),
  • numer rachunku bankowego firmy,
  • adres e-mail.

Jak zarejestrować swoją firmę?

  1. Kliknij Zarejestruj firmę.
  2. System przekieruje cię na stronę login.gov.pl. 
  3. Wybierz sposób logowania i zaloguj się. 
  4. Wypełnij wszystkie obowiązkowe pola formularza. 
  5. Kliknij przycisk Podpisz i wyślij. System przekieruje cię do usługi e-podpis, gdzie sprawdzisz i podpiszesz wniosek elektronicznie.  
  6. Możesz podpisać wniosek używając:
  • podpisu zaufanego,
  • podpisu osobistego (e-dowodu),
  • kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 

7.   Jeśli spełniasz wymagania, na adres e-mail dostaniesz informację, jak uzyskać dostęp do konta w systemie, który obsługuje świadczenia na zakup laptopa dla nauczyciela. Potwierdzenie wysłania danych znajdziesz w swojej skrzynce Gov (ePUAP). Wypełniony formularz rejestracji będzie zapisany w folderze Wysłane.

{"register":{"columns":[]}}