Jak się zarejestrować
Czego będziesz potrzebował
Aby zarejestrować swoją firmę, potrzebujesz jednej z poniższych rzeczy:
- login z hasłem do profilu zaufanego i telefon komórkowy,
- podpis kwalifikowany,
- e-dowód,
- Moje ID,
- aplikacja mObywatel.
Dane potrzebne do wypełnienia wniosku:
- dane firmy,
- numer telefonu kontaktowego,
- adres strony internetowej (jeśli masz),
- numer rachunku bankowego firmy,
- adres e-mail.
Jak zarejestrować swoją firmę?
- Kliknij Zarejestruj firmę.
- System przekieruje cię na stronę login.gov.pl.
- Wybierz sposób logowania i zaloguj się.
- Wypełnij wszystkie obowiązkowe pola formularza.
- Kliknij przycisk Podpisz i wyślij. System przekieruje cię do usługi e-podpis, gdzie sprawdzisz i podpiszesz wniosek elektronicznie.
- Możesz podpisać wniosek używając:
- podpisu zaufanego,
- podpisu osobistego (e-dowodu),
- kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
7. Jeśli spełniasz wymagania, na adres e-mail dostaniesz informację, jak uzyskać dostęp do konta w systemie, który obsługuje świadczenia na zakup laptopa dla nauczyciela. Potwierdzenie wysłania danych znajdziesz w swojej skrzynce Gov (ePUAP). Wypełniony formularz rejestracji będzie zapisany w folderze Wysłane.